اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان خبر داد:خوزستان هفته آینده میزبان معاون رییس جمهوری است

بررسی مشکلات

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری هفته آینده برای بررسی مشکلات و پروژه های مناطق محروم استان به خوزستان سفر می کند.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، فاضل عبیات در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان خرمشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: همچنین معاون وزیر کشاورزی برای بررسی مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در نشست آینده شورای کشاورزی استان تا ۲ هفته دیگر حضور خواهند یافت.

وی گفت: از رییس سازمان ملی زمین و مسکن نیز برای بررسی مشکلات پروژه های مسکن مهر استان دعوت شده و قرار شده در ماه جاری به خوزستان سفر کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: تعداد زیادی پروژه های مسکن مهر در استان ساخته شده اما بخش زیادی نیمه تمام مانده و برای ح مشکلات خانه های باقی مانده قرار هست این نشست برگزار شود.

وی گفت: ۴۲۳ واحد مسکن مهر ناتمام در خرمشهر وجود دارد اما شرایط تکمیل ساخت و تحویل آن ها ایجاد شده است و در تلاشیم که هر چه زودتر مشکلات آن ها نیز برطرف شود.

عبیات در ادامه با اشاره به جلسه امروز بررسی مشکلات شهرستان خرمشهر بیان کرد: تصفیه خانه آب خرمشهر تا چهار ماه آینده راه اندازی خواهد داشت و با ورود آن به مدار، ۷۰ هزار مترمکعب آب به ظرفیت آب شرب خرمشهر اضافه می شود و تامین آب آشامیدنی در مجموع به ۱۷۰ هزار مترمکعب در روز خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل توزیع اعتبارات شهرستانی تا ۲ ماه آینده فرا می رسد، تخصیص اعتبارات با رویکرد جدیدی در استان انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل توزیع اعتبارات شهرستانی تا ۲ ماه آینده فرا می رسد ، تخصصیص اعتبارات با رویکرد جدیدی در استان انجام خواهد شد.معاون هماهنگی امور عمرانی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل توزیع اعتبارات شهرستانی تا ۲ ماه آینده فرا می رسد ، تخصصیص اعتبارات با رویکرد جدیدی در استان انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار