اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

توزیع روزانه تا یک میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز و دیگر شهر‌های خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز؛ عبدالکریم محمدی با اشاره به اینکه مساله توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز حل شده است، اظهار کرد: در حال حاضر تلاش شده است تا حداکثر جذب سهمیه را برای بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز داشته باشیم به شکلی که در برخی از روز‌ها تا یک میلیون لیتر بنزین یورو ۴ توزیع شده است.

 

وی افزود: تلاش شده تا این نوع سوخت در هسته مرکزی کلانشهر اهواز توزیع شود و امیدواریم اگر مساله خاصی پیش نیاید این روند ادامه داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: مقداری سوخت بنزین یورو ۴ در انبار‌های مورد نظر ذخیره‌سازی شده است و امیدواریم روند توزیع این سوخت بدون مشکل ادامه داشته باشد و مساله‌ای در این خصوص به وجود نیاید.

محمدی عنوان کرد: روزانه معمولا از حدود ۷۰۰ هزار تا یک میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز توزیع می‌شود که البته به اندازه کل نیاز کلانشهر اهواز نیست، اما تلاش خواهیم کرد تا این میزان سهمیه را افزایش دهیم.

وی در خصوص توزیع بنزین سوپر عنوان کرد: ماه گذشته یک میلیون لیتر بنزین سوپر در استان توزیع شد، اما در این ماه سهمیه ۵۰۰ هزار لیتری دریافت شده است و در حال توزیع آن هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: امیدواریم سهمیه خوبی در این خصوص دریافت کنیم تا علاوه بر کلانشهر اهواز در دیگر شهر‌های خوزستان نیز توزیع شود.

محمدی عنوان کرد: بنزین سوپر با توجه به تفاوت نرخی که با بنزین یورو ۴ دارد، کمتر جذب می‌شود. از این رو جایگاه‌های سوخت نیز به دلیل اینکه این سوخت تبخیر نشود کمتر جذب می‌کنند. به صورت کلی تلاش خواهیم کرد که در ماه آینده سهمیه‌ای بیشتر از ۵۰۰ هزار لیتر برای کل استان جذب شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار