اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

تولید بیش از ۶۰۰ مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

نیروگاه رامین اهواز موفق شد در فروردین ماه امسال، ۶۲۱ هزار و ۳۴۹ مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق منتقل کند.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: نیمه دوم هر سال به دلیل کاهش مصرف انرژی برق فرصت مناسبی جهت تعمیرات و رفع محدودیت‌های تولید برق است و ما نیز طبق برنامه ریزی‌های فنی و بطور متناوب اقدام به خروج واحد‌های تولیدی از مدار و اجرای برنامه‌های تعمیراتی متعددی کردیم تا با آمادگی بهتری بتوانیم برق مورد نیاز مردم را به ویژه در تابستان پیش رو تامین کنیم.

خلیل محمدی تعمیر اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ و تعمیر میان دوره‌ای سایر واحد‌های نیروگاه را مهم‌ترین اقدام تعمیراتی این مجموعه در ماه‌های گذشته تاکنون دانست و افزود: پیش از پیک مصرف برق با هر ۶ واحد تولیدی به استقبال تابستان می‌رویم.

وی میزان تولید برق این نیروگاه در فروردین ماه امسال را ۶۲۱ هزار و ۳۴۹ مگاوات ساعت اعلام کرد و ادامه داد: متوسط تولید لحظه‌ای نیروگاه در همین مدت ۲۱۲ مگاوات و ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی ۲ هزار و ۹۲۶ ساعت ثبت شده است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و شبکه سراسری برق کشور را ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار