اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:طرح جهادی خدمات غیر حضوری برق در خوزستان

خدمات غیر حضوری

خدمات غیر حضوری

خدمات غیر حضوری

طرح جهادی ارائه خدمات غیر حضوری و وصول مطالبات برق با روش‌های نوین خدمات رسانی از سوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این طرح در راستای اطلاع رسانی به شهروندان ،آگاهی از روش‌های نوین ارائه خدمات غیر حضوری، ترغیب آن‌ها به پرداخت بهای برق مصرفی و همچنین تقویت فرهنگ سازمانی سطوح مختلف برای بهبود وصول مطالبات، با مشارکت تمامی کارکنان شرکت توزیع برق خوزستان و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برگزار شد.

علی خدری افزود : تقویت روحیه همکاری بین بخشی و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با تبیین روش‌های نوین ارائه خدمات غیر حضوری (اپلیکیشن برق من، سامانه ۳۱۱۱ و ۱۵۲۱، سایت شرکت و غیره) و توانمندسازی و چابک سازی فرآیند‌های ارائه خدمات غیرحضوری و وصول مطالبات از اهداف اولیه این طرح است.

وی گفت : استفاده بهینه از ظرفیت تمامی پرسنل به خصوص کارکنان بخش دفتری، اداری و مامورین قرائت در امر وصول و تشریح و تبیین روش‌های پرداخت صورت حساب برق مصرفی از طریق اپلیکیشن برق من، سامانه ۱۵۲۱ و ۳۱۱۱، سایت شرکت و دفاتر پیشخوان دولت در شهر و روستا از دیگر اهداف این مانور است.

وی گفت : استفاده بهینه از ظرفیت تمامی پرسنل به خصوص کارکنان بخش دفتری، اداری و مامورین قرائت در امر وصول و تشریح و تبیین روش‌های پرداخت صورت حساب برق مصرفی از طریق اپلیکیشن برق من، سامانه ۱۵۲۱ و ۳۱۱۱، سایت شرکت و دفاتر پیشخوان دولت در شهر و روستا از دیگر اهداف این مانور است.وی گفت : استفاده بهینه از ظرفیت تمامی پرسنل به خصوص کارکنان بخش دفتری، اداری و مامورین قرائت در امر وصول و تشریح و تبیین روش‌های پرداخت صورت حساب برق مصرفی از طریق اپلیکیشن برق من، سامانه ۱۵۲۱ و ۳۱۱۱، سایت شرکت و دفاتر پیشخوان دولت در شهر و روستا از دیگر اهداف این مانور است.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار