اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مطرح کرد:اتمام تعمیرات اساسی بزرگترین مخزن ثقلی شرکت آغاجاری و آمادگی بازگشت به تولید حداکثری

شرکت آغاجاری

با اتمام کارتعمیرات اساسی مخزن ثقلی مارون ۲ ،امکان دریافت ۳۰ هزار بشکه نفت نمکی وشرایط بازگشت به تولید حداکثری مهیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن اعلام این خبر بیان کرد:مخزن ائتلاف کننده ثقلی نمکزدایی مارون۲ نقش بسیار مهمی در فرآورش نفت نمکی میدان های مارون۲ و آغاجاری را دارد.

این مخزن با گنجایش ۲۷ هزار مترمکعب، بزرگترین مخزن در حوزه عملیاتی شرکت آغاجاری است که پس از ۱۰ سال جهت تعمیر اساسی از سرویس خارج و مصادف با روز ملی شدن صنعت نفت با همت و تلاش مشترک مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (اداره تعمیرات اساسی آغاجاری) و مجموعه های عملیاتی و فنی مهندسی شرکت آغاجاری ، تعمیرات اساسی آن به پایان رسید.
مهندس پژمان قضائی پور در ادامه یادآور شد:با روی سرویس آمدن این مخزن ثقلی ،روزانه ۳۰هزار بشکه نفت نمکی به تولید افزوده خواهد شد.
مهندس قضائی پور در پایان ضمن اشاره به انجام تعمیرات اساسی کم سابقه و گسترده گفت:شرکت آغاجاری در سالی که سپری شد،با بهره گیری از فرصت کاهش تکلیفی ،اقدامات گسترده و مهمی را در راستای ایمن سازی تاسیسات و خطوط لوله به سرانجام رسانده واکنون از آمادگی کامل تولید حداکثری ایمن وپایدار برخوردار است.

مهندس پژمان قضائی پور در ادامه یادآور شد:با روی سرویس آمدن این مخزن ثقلی ،روزانه ۳۰هزار بشکه نفت نمکی به تولید افزوده خواهد شد.
مهندس قضائی پور در پایان ضمن اشاره به انجام تعمیرات اساسی کم سابقه و گسترده گفت:شرکت آغاجاری در سالی که سپری شد،با بهره گیری از فرصت کاهش تکلیفی ،اقدامات گسترده و مهمی را در راستای ایمن سازی تاسیسات و خطوط لوله به سرانجام رسانده واکنون از آمادگی کامل تولید حداکثری ایمن وپایدار برخوردار است.مهندس پژمان قضائی پور در ادامه یادآور شد:با روی سرویس آمدن این مخزن ثقلی ،روزانه ۳۰هزار بشکه نفت نمکی به تولید افزوده خواهد شد.مهندس قضائی پور در پایان ضمن اشاره به انجام تعمیرات اساسی کم سابقه و گسترده گفت:شرکت آغاجاری در سالی که سپری شد،با بهره گیری از فرصت کاهش تکلیفی ،اقدامات گسترده و مهمی را در راستای ایمن سازی تاسیسات و خطوط لوله به سرانجام رسانده واکنون از آمادگی کامل تولید حداکثری ایمن وپایدار برخوردار است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار