اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان عنوان کرد:مقاوم سازی و بازسازی زیرساخت‌های گازرسانی در خوزستان

۴۸ طرح مقاوم سازی و بازسازی زیرساخت‌های گازرسانی در سال جاری در خوزستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه مقاوم سازی و بازسازی زیر ساخت های گازرسانی، از ماموریت سازمانی و در راستای پایداری گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان می‌باشد، سالیانه طرح های زیادی در این بخش طراحی و عملیاتی می‌شود.
وحید خوش خواهش با بیان مطلب فوق افزود: بعد از سیل سال ۱۳۹۸ با دو رویکرد مقاوم سازی زیر ساخت های تخریب شده و در معرض بحران، از طریق مطالعات فصلی جریان سیلاب‌ها و گزارشات مدیریت بحران استان نسبت به تعریف طرح های مقاوم سازی اقدام شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته در بخش بازسازی و مقاوم سازی شبکه و خطوط گازرسانی در استان ۲۶ طرح تعریف شده است که تاثیر آن‌ها در پایداری گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها نقش مهمی دارد.

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه در سال گذشته در بخش ساختمانی ۲۲ طرح طراحی و پیمان سپاری  شده است، عنوان کرد: بخشی از این طرح ها عملیاتی شده است و بخش دیگری در حال اجرا می‌باشد.

خوش خواهش تصریح کرد: با توجه به اهمیت پایداری شبکه‌های گازرسانی، کلیه‌ی  طرح های تعریف شده تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه در سال گذشته در بخش ساختمانی ۲۲ طرح طراحی و پیمان سپاری  شده است، عنوان کرد: بخشی از این طرح ها عملیاتی شده است و بخش دیگری در حال اجرا می‌باشد.خوش خواهش تصریح کرد: با توجه به اهمیت پایداری شبکه‌های گازرسانی، کلیه‌ی  طرح های تعریف شده تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه در سال گذشته در بخش ساختمانی ۲۲ طرح طراحی و پیمان سپاری  شده است، عنوان کرد: بخشی از این طرح ها عملیاتی شده است و بخش دیگری در حال اجرا می‌باشد.خوش خواهش تصریح کرد: با توجه به اهمیت پایداری شبکه‌های گازرسانی، کلیه‌ی  طرح های تعریف شده تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار