اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح کرد:پیشرفت و تعالی فولاد اکسین خوزستان در گروی همفکری و مشارکت فعال

فولاد اکسین

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان مشارکت فعال، همسویی، همگرایی و همفکری کارکنان را لازمه دستیابی به جایگاه یک سازمان متعالی دانست.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دستاورد‌های شرکت در عرصه صنعت کشور گفت: نهادینه کردن و توسعه دستاورد‌ها برای حرکت رو به جلوی شرکت نیاز به تدوین استراتژی‌های موثر و محرک دارد.

او با اشاره به حضوره شرکت در ارزیابی جایزه تعالی سازمانی کشور با هدف دستیابی به عنوان تعالی افزود: مدیران و معاونان شرکت باید در جلسات ارزیابی تعالی سازمانی مشارکت فعال و مؤثر داشته باشند.

ابراهیمی اظهار داشت: انتظار می‌رود معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان در نقش الگو‌های زیر مجموعه خود، نسبت به این امر اهمیت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، چراکه لازمه دستیابی به جایگاه یک سازمان متعالی مشارکت فعال، همسویی، همگرایی و همفکری کارکنان آن امری مهم محسوب می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، هجدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی با هدف انتخاب شرکت‌های سرآمد کشور از طرف سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار می‌شود وفولاد اکسین امسال برای کسب تندیس ۴ ستاره این جایزه ملی در این ارزیابی شرکت کرده است.

او با اشاره به حضوره شرکت در ارزیابی جایزه تعالی سازمانی کشور با هدف دستیابی به عنوان تعالی افزود: مدیران و معاونان شرکت باید در جلسات ارزیابی تعالی سازمانی مشارکت فعال و مؤثر داشته باشندابراهیمی اظهار داشت: انتظار می‌رود معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان در نقش الگو‌های زیر مجموعه خود، نسبت به این امر اهمیت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، چراکه لازمه دستیابی به جایگاه یک سازمان متعالی مشارکت فعال، همسویی، همگرایی و همفکری کارکنان آن امری مهم محسوب می‌شود.به گفته این مقام مسئول، هجدهمیناو با اشاره به حضوره شرکت در ارزیابی جایزه تعالی سازمانی کشور با هدف دستیابی به عنوان تعالی افزود: مدیران و معاونان شرکت باید در جلسات ارزیابی تعالی سازمانی مشارکت فعال و مؤثر داشته باشندابراهیمی اظهار داشت: انتظار می‌رود معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان در نقش الگو‌های

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار