اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

استاندار خوزستان عنوان کرد:قطع برق اداراتی که الگوی مصرف برق را رعایت نمی کنند

هزینه برق مصرفی

دستگاه‌های اجرایی خوزستان موظفند تا پایان سال بدهی برق مصرفی خود را پرداخت کنند .

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ،استاندار خوزستان امروز در دومین جلسه کارگروه وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان  گفت :به منظور همکاری با صنعت برق شروع به کار ادارات استان با تاخیر است و شرکت‌های توزیع برق می‌توانند در صورت رعایت نشدن کاهش مصرف، و پرداخت نکردن هزینه برق مصرفی، برق آن دستگاه را قطع کنند.
غلامرضا شریعتی، با تاکید بر لزوم کاهش مصرف انرژی برق و گاز از سوی ادارات و سازمان‌های استان افزود : روزانه ۹۰۰ میلیون متر مکعب گاز در کشور تولید می‌شود که ما به عنوان یک مصرف کننده بزرگ باید الگوی مصرف را اصلاح کنیم .

دومین جلسه کارگروه وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز با بیان اینکه بیشترین مطالبات برق مصرفی را از دستگاه‌های اجرایی در بین شرکت‌های توزیع برق داریم گفت : وصول مطالبات برق کمک به انجام طرح‌های توسعه‌ای است.

علی خدری افزود: از شرایط و مشکلات ادارات و سازمان‌ها اطلاع داریم، اما وظیفه‌ی تامین برق مستمر را بر عهده داریم، به طوری که سال آینده هم خللی در حوزه برق استان به وجود نیاید؛ لذا حال که در شرایط دشواری از نظر نقدینگی به سر میبریم، انتظار داریم سازمان‌ها در پرداخت هزینه برق مصرفی همکاری کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق در ادارات؛ و اطلاع رسانی محدودیت مصرف گفت: این گاز باید به دست مصرف کنندگان خانگی در کشور به خصوص استان‌های شمالی برسد. به همین دلیل به وضعیتی مشابه پیک تابستان در برق مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه افزود: به مشترکین صنعتی و کشاورزی که در این شرایط حساس با ما همکاری داشته باشند، پاداش خوش مصرفی خواهیم داد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار