اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد:حمایت از کارفرمایان برای اصلاح ساختار اقتصادی واحدهای کارگری کشور

واحدهای کارگری

واحدهای کارگری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: کارفرمایان برای اصلاح ساختار اقتصادی واحدهای کارگری مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ،ارسلان غمگین گفت: با استناد به تبصره یک ماده دو قانون بیمه بیکاری ماده ۴ آیین نامه اجرایی و تبصره های آن، کارفرمایان، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که بخواهند هرگونه تغییر یا بازسازی خط تولید و جابه‌جایی کارگاه و ماشین‌آلات را به‌منظور کاهش وابستگی و بهینه کردن تولید که در اجرای سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی دولت صورت دهند و اصلاح ساختار انجام دهند کارگران آنان در طول مدت زمان تغییر اقتصادی با مصوبه شورای عالی کار تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند.
وی افزود: مدیران و کارفرمایان این بنگاه‌ها موظف هستند طرح تغییر ساختار اقتصادی واحد خود را به همراه تقاضای کتبی و فهرست اسامی کارکنان مشمول که موقتاً بیکار می‌شوند با ذکر مدت زمان استفاده از مقرری بیمه بیکاری در این اداره کل تصویب کنند. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اهواز- خیابان انقلاب ( کمپلو) – خیابان زینب شمالی- اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان – اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ،ارسلان غمگین گفت: با استناد به تبصره یک ماده دو قانون بیمه بیکاری ماده ۴ آیین نامه اجرایی و تبصره های آن، کارفرمایان، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که بخواهند هرگونه تغییر یا بازسازی خط تولید و جابه‌جایی کارگاه و ماشین‌آلات را به‌منظور کاهش وابستگی و بهینه کردن تولید که در اجرای سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی دولت صورت دهند و اصلاح ساختار انجام دهند کارگران آنان در طول مدت زمان تغییر اقتصادی با مصوبه شورای عالی کار تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند.وی افزود: مدیران و کارفرمایان این بنگاه‌ها موظف هستند طرح تغییر ساختار اقتصادی واحد خود را به همراه تقاضای کتبی و فهرست اسامی کارکنان مشمول که موقتاً بیکار می‌شوند با ذکر مدت زمان استفاده از مقرری بیمه بیکاری در این اداره کل تصویب کنند. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اهواز- خیابان انقلاب ( کمپلو) – خیابان زینب شمالی- اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان – اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری مراجعه کنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار