اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان عنوان کرد:تخصیص اعتبار به خوزستان برای حل مشکل آبهای سطحی

آبهای سطحی

آبهای سطحی

آبهای سطحی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان از تخصیص ۲۴ میلیارد تومان اعتبار به این استان جهت حل مشکل بحران آبهای سطحی خبر داد.

وی افزود: این مبلغ برای خرید و تامین تجهیزات تخلیه آب و به ‌منظور رفع خسارت ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان گفت: حدود ۸۰ پمپ دفع آب برای دفع آبهای سطحی ناشی از بارش باران در نظر گرفته شده است همچنین بر اساس نظر شرکت آب‌ و فاضلاب ۳۰ درصد این اعتبار به کلان شهر اهواز اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد باقیمانده از اعتبار به سایر نقاط استان تعلق می‌گیرد که در حال حاضر نیز اعتبار کاملا تامین و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

در جلسه آذر ماه هیئت وزیران مبلغ دو هزار و ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار به صورت هزینه‌ای برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل و  آب گرفتگی مناطق مسکونی به استان خوزستان اختصاص داده شد.

همچنین به موجب این مصوبه، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری) با ضمانت زنجیره‌ای به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود‌.

همچنین به موجب این مصوبه، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری) با ضمانت زنجیره‌ای به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود‌.همچنین به موجب این مصوبه، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری) با ضمانت زنجیره‌ای به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود‌.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار