اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای روستاها در خوزستان

انتخابات شورای روستاها

رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای روستایی از امروز دوشنبه به مدت یک هفته در استان خوزستان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،رضا نجاتی روز دوشنبه اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان شورای روستایی همزمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۲ فروردین انجام خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: این دوره از انتخابات در ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خوزستان برگزار می شود.

نجاتی بیان کرد: نامنویسی در این دوره ازانتخابات شورای روستاها همچون انتخابات شورای شهرها، از طریق گوشی تلفن همراه، کامپیوتر شخصی، دفاتر پیشخوان و بخشداری‌ها صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: شماره موبایل اعلام شده باید به نام داوطلب باشد و داوطلبان برای ثبت نام باید برگه عدم سوء پیشینه ارائه دهند که سه ماه از تاریخ آن نگذشته باشد.

نجاتی با تاکید بر ارائه مدارک کامل از سوی داوطلبان در زمان نامنویسی، توصیه کرد: داوطلبان باید از ثبت نام قطعی خود از طریق دفاتر پیشخوان و تلفن همراه مطئن شوند.

وی همچنین گفت: داوطلبان سعی کنند نامنویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

براساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ۲ تا ۲۶ اسفند همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهار هزار و ۳۵۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در خوزستان ثبت نام کردند.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شده بود.

۱۶ هزار و ۹۱۳ نفر در خوزستان برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در خوزستان داوطلب شده بودند، که چهار هزار و ۵۵ نفر برای انتخابات شورای شهر و ۱۲ هزار و ۸۵۸ نفر نیز برای شورای روستاها ثبت نام کرده بودند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار