اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

احداث ۱۶ هزارو ۷۰۰ متر شبکه برق در کلانشهر اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت : ۱۶هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق از ابتدای امسال تاکنون در مناطق مختلف کلانشهر اهواز احداث شده است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز : عبدالحمید عباس شیاری بیان کرد: از ابتدای فروردین امسال تاکنون ۹ هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط و هفت هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف به منظور تامین برق و متعادل سازی بار برخی فیدرها در نقاط مختلف کلانشهر اهواز احداث شده است.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها که به منظور رفاه حال و افزایش رضایت شهروندان و بهره مندی مشترکان خانگی و صاحبان کسب از خدمات مطلوب برق اجرا شد در مجموع هفت هزار و ۵۰۰ متر کابل خودنگهدار، و ۲ هزارو ۷۶۰ متر سیم آلومینیوم روکش دار نیز نصب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اعتبار این پروژه را ۶۰ میلیارد و ۳۷۰میلیون ریال بیان کرد و گفت: این پروژه در مناطق کیانشهر، انتهای بلوار قدس تا بعد از پلیس راه قدیم، زیتون کارگری، خروجی‌های ایستگاه صنایع، کوی ملی حفاری، گلستان، کوی سعدی، بلوار فروردین ، شهرک دانشگاه و نقاط مختلف کلانشهر اهواز عملیاتی شد.

شیاری افزود: بر اساس درخواست متقاضیان و همچنین توسعه شبکه برق در مناطق جدید طراحی مهندسی شبکه برق صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به شدت گرمای هوا و افزایش نیاز مصرف برق، از شهروندان کلانشهر اهواز تقاضا داریم همچنان نسبت به رعایت الگوی مصرف به ویژه در ساعات پیک بار (۱۲ تا ۱۸)، از به کار بردن لوازم الکتریکی پر مصرف خودداری کنند.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار