اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

رئیس ستاد انتخابات خوزستان عنوان کرد:انتخابات پیش رو در اهواز الکترونیکی برگزار می‌شود

برگزاری الکترونیکی انتخابات

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:ثبت نام نامزد‌های انتخابات شورای شهر در خوزستان افزایش ده درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان امروز با بیان اینکه بر اساس تصمیم‌گیری نهایی انتخابات در همه مراکز استان‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود گفت: علاوه بر این خوزستان می‌تواند زیرساخت‌های برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهر‌های ماهشهر، بهبهان، امیدیه و خرمشهر را نیز فراهم کند.
رضا نجاتی افزود:نام جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم سالاری دینی است و دلیل این امر تعداد بالای انتخابات است که به صورت منظم و دقیق در هر دوره‌ای برگزار می‌شوند.رئیس ستاد انتخابات خوزستان با تقدیر از همه فرمانداران، بخشداران و دست‌اندرکاران انتخابات افزود: از طریق ابلاغیه‌ها، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات تاکید شده است و همه مکلف به رعایت چارچوب‌های ارائه شده هستند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در انتخابات از سه طریق گوشی‌های تلفن همراه، دفاتر پیشخوان دولت و فرمانداری‌ها صورت گرفت اضافه کرد: در سطح شهر‌ها چهار هزار و ۴۵۷ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام کردند در کنار این ۱۴ هزار و ۵۵۴ نفر ثبت نام خود را برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستا نهایی کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از افزایش ۱۰ درصدی ثبت‌نام شدگان در این دوره از انتخابات خبر داد و تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی شعبات اخذ رای را دادیم که همه چیز به نظر نهایی هیئت اجرایی بستگی دارد.

وی عنوان کرد: بر اساس تصمیم‌گیری نهایی انتخابات در همه مراکز استان‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود علاوه بر آن خوزستان می‌تواند زیرساخت‌های برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهر‌های ماهشهر، بهبهان، امیدیه و خرمشهر را نیز فراهم کند که این پیشنهاد به وزارت کشور داده شده است.

نجاتی یاد آور شد:امروز کشور در شرایط حساس بین‌المللی قرار دارد و مردم فهیم ایران اسلامی برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای نیازمند مشوق نیستند و خودشان شرایط حساس را درک کرده و شور انتخابات را ایجاد می‌کنند، اما همه ظرفیت‌ها برای برگزار پرشور انتخابات را فراهم خواهیم کرد.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار