اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت:خودکفایی ۹۵ درصدی در تولید تجهیزات نفتی

تجهیزات صنعت نفت

تجهیزات صنعت نفت

عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت: در حال حاضر در تولید بسیاری از تجهیزات ثابت صنعت نفت به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، رضا خیامیان افزود: توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در ساخت برج ها، رآکتورها، مبدل‌های حرارتی، مخازن ذخیره‌ها و مخازن تحت فشار به توفیقات بالایی رسیده است و ما در این بخش به خودکفایی ۹۵ درصدی دست یافته ایم.
وی از تلاش تولیدکنندگان در ساخت تجهیزات دوار خبر داد و افزود: در تولید کمپرسور‌ها و توربین‌ها نیز به تولید ۷۰ درصدی داخلی رسیدیم، اما نیاز اندکی به صنایع خارجی در این بخش وجود دارد.
خیامیان تاکید کرد: در داخلی سازی تجهیزات صنعت نفت در بخش پایین دستی هیچ مشکلی وجود ندارد و اندک مشکلات موجود بیشتر در بخش بالا دستی است.
وی از تدابیر وزارت نفت در ایجاد تحرک تولیدی در بخش بالادستی خبر داد و گفت: وزارت نفت ۱۰ قلم کالای مورد نیاز را در فهرست تولیدی قرار داده که به زودی شاهد افزایش ۱۰ قلم دیگر به این فهرست هستیم که با تحرک بخش بالادستی شاهد تولید و تامین قطعات مورد نیاز کشور خواهیم بود.
خیامیان با اشاره به توان تحصیل کردگان و نیروی کار موجود در داخل افزود: یکی از معضل بخش تولید بهره نبردن از نیرو‌های داخلی است. اکثر تحصیل کردگان ما از معضل بیکاری رنج می‌برند که با تمرکز در این بخش قادر خواهیم بود بخش تولید داخلی را افزایش دهیم.

عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت: در حال حاضر در تولید بسیاری از تجهیزات ثابت صنعت نفت به خودکفایی رسیده ایم.به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، آقای رضا خیامیان افزود: توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در ساخت برج ها، رآکتورها، مبدل‌های حرارتی، مخازن ذخیره‌ها و مخازن تحت فشار به توفیقات بالایی رسیده است و ما در این بخش به خودکفایی ۹۵ درصدی دست یافته ایم.وی از تلاش تولیدکنندگان در ساخت تجهیزات دوار خبر داد و افزود: در تولید کمپرسور‌ها و توربین‌ها نیز

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار