اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مطرح کرد:مانور سراسری تعمیر شبکه‌ توزیع برق درجنوب غرب خوزستان انجام شد

تعمیر شبکه فرسوده

تعمیر شبکه فرسوده

تعمیر شبکه فرسوده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: مانور سراسری تعمیر شبکه فرسوده توزیع نیروی برق خوزستان در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار همزمان با سراسر کشور به مدت ۲ روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، علی خدری روز جمعه بیان کرد: این مانور با فعالیت ۶۰ گروه تخصصی عملیاتی خط گرم و سرد به همراه ۲۱ نفر کارشناس فنی و ناظر ایمنی، در مجموع به تعداد ۲۶۱ نفر با ۶۸ دستگاه خودرو سبک عملیاتی و خودرو سنگین، همزمان با سراسر کشور، با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ درحال برگزاری است.

وی  هم افزایی و تقویت ظرفیت‌ درون و برون سازمانی، کاهش خاموشی ناخواسته،کاهش تلفات و پایداری، قابلیت اطمینان شبکه، رفع کانون‌های خطر و اصلاح شبکه فرسوده و رضایت مردم و مشترکان را پنج محور و هدف‌گذاری این مانور اعلام کرد.

خدری ادامه داد: عملیات پیشگیرانه و کاهش آسیب‌پذیری در برابر تهدیدهای طبیعی از جمله سیل، توفان و باران فصلی، و گرد و غبار ،  از دیگر اهداف برگزاری مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است،

وی گفت: حجم کاری برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده در ۲ روز برگزاری مانور، جابه‌جایی ۷۱ اصله پایه بتونی فشار متوسط، نصب ۲۱ دستگاه  ترانسفورماتور، ۴۲ مورد رفع کانون‌های خطرآفرین، ۱۴۵ کیلومتر اصلاح شبکه فشار متوسط و ضعیف، هرس ۲۲۶ اصله درخت، هشت هزار متر تبدیل سیم به کابل خودنگهدار و همچنین پاکسازی و شتشوی ۲۰ هزار مقره  انجام می‌شود که در نوع خود منحصر به فرد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان انتخاب قدیمی‌ترین شبکه برق ایران در آبادان را از ویژگی‌های انتخاب منطقه مانور اعلام کرد و افزود: نخستین پست خوزستان به نام آبادان یک در سال ۱۲۹۸ در خیابان امیرکبیر آبادان به بهره‌برداری رسید و نخستین پست فوق توزیع خوزستان نیز در سال ۱۳۴۰ به نام پست احمد آباد به ثبت رسید، که هر ۲ این پست و شبکه اکنون در مدار قرار دارند.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت مربوط به مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار