اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

رئیس‌جمهوری مطرح کرد :خودکفایی در تولید بنزین، گاز و گازوئیل با وجود تحریم‌های غیرقانونی و ناعادلانه

تولید بنزین

تولید بنزین

تولید بنزین

رئیس‌جمهوری گفت: باوجود تحریم‌های غیرقانونی، ناعادلانه و فشار شدید اقتصادی آمریکا، تولید در کشور تعطیل نشده است و امروز شاهد موفقیت‌های بزرگی همچون خودکفایی در تولید بنزین، گاز و گازوئیل هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، دکتر حسن روحانی، عصر روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای کشور گفت: باوجود شرایط سخت کشور و تحریم‌های غیرقانونی و ناعادلانه و فشار شدید اقتصادی آمریکا، تولید در کشور تعطیل نشده است و امروز شاهد موفقیت‌های بزرگی همچون خودکفایی در گندم و دیگر محصولات غذایی و کشاورزی هستیم. ما همچنین امروز در تولید بنزین، گاز و گازوئیل خودکفا هستیم و انجام کارهای زیربنایی در کشور به موفقیت ما در مبارزه با کرونا کمک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت درباره بیماری کرونا همواره با صداقت و با شفافیت کامل عمل کرده و واقعیت را به مردم گفته است، افزود: رسانه‌های کشور در این راه بسیار خوب عمل کردند و در مقابل دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی رسانه‌های بیگانه به‌خوبی ایستادند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه رسانه‌ها در آگاه کردن مردم و اطلاع‌رسانی درست، بار سنگینی بر دوش دارند، تصریح کرد: برقراری آرامش در جامعه و دور کردن مردم از التهاب و اضطراب بسیار مهم است و این وظیفه مهم بر دوش رسانه‌هاست.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه هرچه انسجام و همراهی رسانه‌ها، دولت، نظام و همه ارکان بیشتر باشد به نفع کشور خواهد بود، افزود: رسانه‌ها امروز باید هم با نوشتن حقایق و هم ننوشتن مطالب نادرست و غیرصحیح، منافع و مصالح نظام و مردم را در نظر بگیرند، به این معنا که گاهی مصالح نظام و مردم با ننوشتن مسائل حاشیه‌ای و غیرواقعی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه حرفی که می‌زنیم و چیزی که می‌نویسیم باید پایه و اساس محکم داشته باشد، گفت: از چارچوب و اصول رسانه‌ها به دور است چیزی را که نسبت به آن یقین و اطمینان ندارند، منتشر کنند.

رئیس جمهوری تضعیف دولت را تضعیف نظام دانست و عنوان کرد: یکی از خطاهای راهبردی این است که برخی فکر می‌کنند تضعیف دولت تضعیف نظام نیست. انتقاد دلسوزانه و نصیحت خیرخواهانه بسیار خوب است، البته نه آنکه نقد فقط منحصر به دولت باشد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار