اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خبر داد:تامین نیاز معادن کوچک کشور با تولید محصول جدیداکسینار

تولید ورق اکسینار

تولید ورق اکسینار

تولید ورق اکسینار

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین از آمادگی این شرکت برای تامین تمام نیازهای معادن کوچک در حوزه ورق‌های ضدسایش با تولید ورق اکسینار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، امین ابراهیمی اظهار کرد: ماموریت اصلی تولید ورق‌های مورد نیاز صنایع نفت و گاز در سال ۹۸ و ۹۹ به خصوص پروژه بزرگ گوره به جاسک بر عهده فولاد اکسین بوده است که به همین منظور، برای اولین بار تولید ورق‌های API در داخل کشور بومی‌سازی شد.

وی افزود: این پروژه، استراتژیک‌ترین پروژه در حال حاضر کشور به طول۱۱۰۰ کیلومتر است که با مشارکت فولاد اکسین، فولاد مبارکه و لوله‌سازی اهواز، نفت خام را از منطقه جنوب شرقی ایران به غرب ایران انتقال می‌دهد. با افتتاح این پروژه، زمینه انتقال نفت خام و دسترسی کشور به دریای آزاد برای دور زدن تنگه هرمز فراهم می‌شود و با تکیه بر دانش نیروی داخلی و هماهنگی و همکاری مشترک صورت گرفته است.

ابراهیمی بیان کرد: البته اکسین در سند استراتژی خود هر سال باید محصول جدید وارد بازار کند. یکی از محصولات جدیدی که ما در حال حاضر در شرکت روی آن کار می‌کنیم و مورد استفاده فراوان در معادن کشور است، در حال حاضر صددرصد با نام تجاری هاردوکس وارد می‌شود. اولین سفارش‌های ابتدایی این محصول با مشارکت مشترک اکسین و فولاد خوزستان انجام شده و  فولاد اکسین  آمادگی خود را اعلام می‌کند که تمام نیازهای معادن کوچک را در حوزه ورق‌های ضدسایش که معادل ورق‌های وارداتی است، تأمین کند؛ این نوع ورق، تحت عنوان نام ایرانی “اکسینار” تولید و شناخته شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه محصولات جدید و استراتژیک، امسال ساخت مخازن و شیرهای مورد نیاز صنایع و معادن داخل کشور توسط جوانان ما بومی‌سازی شد و اعتقاد داریم که شرکت فولاد اکسین خوزستان این توانایی را دارد که بالغ بر ۶ تا ۷ هزار گرید ورق مختلف تولید کند و سالیانه ۳ تا ۵ محصول جدید که صددرصد وارداتی هستند را در داخل به تولید انبوه برساند و از وارادات آن‌ها جلوگیری کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار