اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیر عامل شرکت ملی گاز:تولید پایدار،کارنامه صنعت گاز در شرایط تحریم است

تولید پایدار گاز

تولید پایدار گاز

تولید پایدار گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در تشریح عملکرد پارسال این شرکت گفت: تحریم‌ها اثر چندانی بر تولید پایدار گاز نداشت و توانستیم شرایط خوبی را در تامین گاز داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، حسن منتظر تربتی اظهار کرد: سال ۹۸ را با همه ناملایمات و سختی‌ها چه از حیث مسائل طبیعی و چه از نظر مسائل سیاسی پشت سر گذاشتیم. ابتدا و انتهای سال در برخی مناطق سیل آمد. در زمستان هم شرایط سختی را از نظر مصرف گاز طی کردیم و در عین حال در شرایط تحریم قرار داشتیم، اما نکته مثبت این بود که به لطف خداوند و همه تلاشگران شرکت ملی گاز ایران این مشکلات به فرصتی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تبدیل شد.

وی افزود: خوشبختانه در شرایط سیل خدمت‌رسانی شرکت گاز برقرار بود و اگر جایی هم به مشکل برخورد کرد، به‌سرعت برطرف شد. از سویی تحریم‌ها اثر چندانی بر تولید پایدار گاز نداشت و توانستیم شرایط خوبی را در تامین گاز داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در زمستان هم در حالی که ارایه بسیاری از خدمات در استان‌های شمالی کشور مشکل بود، خدمات گازرسانی تداوم داشت، به‌صورتی که حتی مردم از گاز برای روشنایی و گرمایش هم استفاده کردند که فکر می‌کنم این مسائل در کارنامه شرکت گاز به عنوان عملکردی درخشان ثبت خواهد شد.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: امسال هم با مسئله کرونا آغاز شد، با این حال شاید با تفال به حافظ این جمله به یاد بیاید که «رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند، چنان نماند و چنان نیز نخواهد ماند».

تربتی گفت: موضوع دیگر این است که این روزها همکاران عملیاتی ما در منطقه پارس جنوبی، پالایشگاه‌های فجر جم، پارسیان، خانگیران، بیدبلند، سرخون و قشم و ایلام و مناطق عملیات انتقال گاز و در شبکه‌های توزیع، شرایط ویژه‌ای را سپری می‌کنند. من از حضور و تلاش همگی در این شرایط تشکر می‌کنم و در عین حال سال نو و این فرصت خدمتگزاری بیشتر برای اثبات توانمندی‌هایشان را به آنها تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله این تلاش‌ها در درگاه خداوند مورد قبول واقع شود و برکات آن در زندگی همگی مشهود باشد.

وی تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم که شرکت ملی گاز به‌رغم همه نگرانی‌ها و مشکلات همچنان به خوبی بدرخشد و ان‌شاءالله تامین پایدار گاز را داشته باشیم و بتوانیم آرامش را برای همه هموطنان و مشترکان ایجاد کنیم تا نگرانی از نظر تأمین گاز نداشته باشند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار