اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مطرح کرد:تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تولید نفت، گاز غنی و نفتا در شرکت نفت

تولید گاز غنی

تولید گاز غنی

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تولید نفت، گاز غنی و نفتا در نیمه نخست امسال نتیجه تلاش‌های کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون است.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تولید نفت، گاز غنی و نفتا در نیمه نخست امسال نتیجه تلاش‌های کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون است و علیرغم محدودیت‌ها و موانع موجود، رسیدن به این میزان تولید را می‌توان دستاورد بزرگی برشمرد که نمونه بارز یک حرکت جهادی است.

او بیان داشت: با اطمینان می‌توان گفت که با این رویه آمادگی کامل برای برگشت به تولید حداکثری در این شرکت وجود دارد و  در بخش تولید نفت، ۱۰۱ درصد برنامه ابلاغی و در بخش‌های تولید گاز غنی و نفتا به ترتیب ۱۰۱ و ۱۰۲.۵ درصد برنامه تحقق یافت.

محمدی بر جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد سامانه جامع و تولید نقشه‌های روزآمد خطوط لوله توسط کارگروه‌های مدیریت یکپارچه خطوط لوله (PIMS) در راستای حفاظت و راهبری بهینه خطوط لوله جریانی و انتقالی تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: رعایت الزامات ایمنی و زیست محیطی در راستای صیانت از مجاوران تاسیسات و سرمایه‌های انسانی سازمان علاوه بر محیط زیست و تاسیسات فرایندی در دستور کار قرار گرفته و به روز رسانی تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث اعم از آتش سوزی به صورت مجدانه دنبال شود.

حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت گاز مارون گفت: با اجرای پروژه‌های مربوط به چاه‌های توسعه ای، تعمیری و ترمیمی نیز برآیند تولید مثبت ۶.۱ هزار بشکه در روز محقق شد و میزان گاز سوزی در تاسیسات عملیاتی به میزان ۵۰ درصد کاهش یافته است و بیش از ۹۸ درصد پساب‌های نمکزدایی به چاه‌های دفعی تزریق و با بکارگیری دستگاه‌های تفکیک گر سیار نفت (MOS) و فراورش سیار نفت (MOT) در مجموع ۵۷ هزار بشکه نفت بازیافت شد.

او افزود: همگی علاوه بر پایداری تولید با هدف صیانت از زیست بوم پیرامونی انجام شده اند و با ۷۳هزار و ۷۸۴ مورد ضخامت سنجی خطوط لوله و تاسیسات در نیمه نخست سال ۹۹، بیش از ۲۵ درصد افزایش را نسبت به ضخامت سنجی ۵۸هزار و ۸۰۷ موضع در مدت مشابه سال ۹۸ تجربه کردیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار