اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

در جریان سفر وزیر نفت :ظرفیت‌های همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه انرژی بررسی شد

وزیر نفت در رأس هیئتی به ونزوئلا سفر کرد و طی ملاقات با مقام‌های بلندپایه ونزوئلایی بر توسعه روابط دوجانبه تهران-کاراکاس به‌ویژه در حوزه انرژی تأکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، جواد اوجی اوایل هفته جاری در رأس هیئتی عازم ونزوئلا شد و در جریان این سفر چند روزه افزون بر دیدار و گفت‌وگو با ال آیسامی، وزیر نفت ونزوئلا با تنی چند از مقام‌های بلندپایه ونزوئلایی از جمله نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری و دلسی رودریگز، معاون اول رئیس‌جمهوری ونزوئلا به‌طور جداگانه ملاقات و بر توسعه مناسبات دوجانبه تهران-کاراکاس تأکید کرد.

 

وزیر نفت  (سه‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه) در تازه‌ترین مطلب خود در توئیتر نوشت: «امروز دیدارهایی با رئیس‌جمهور محترم ونزوئلا، جناب آقای ⁧مادورو⁩ و دیگر مقامات عالی ⁧ونزوئلا⁩ داشتیم. روابط⁧ ایران⁩ و ونزوئلا سابقه تاریخی دارد و ما می‌خواهیم از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه روابط و ‌همکاری‌های مشترک بهره‌گیری نماییم.»

ایران و ونزوئلا سوم بهمن‌ماه پارسال در حاشیه ششمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در قطر در حضور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، در زمینه صدور خدمات فنی، انتقال فناوری، ارائه خدمات آموزشی، آموزش نیروی انسانی و همکاری در بخش توسعه صنعت پالایش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند، این سند به امضای وزیر نفت ایران و فلیکس پلاسنسیا گونسالس، وزیر امور خارجه ونزوئلا رسید.

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار