اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

بازگشت امید با نطق طوفانی فرزند دلسوز مسجدسلیمان در مجلس

دكتر عليرضا ورناصري

دکتر علیرضا ورناصری

دکتر علیرضا ورناصری

نطق طوفانی و دلسوزانه ی فرزند رشید مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی غوغا کرد و امید را به اردوگاه مردم مظلوم و محروم حوزه ی مسجدسلیمان،اندیکا،هفتکل و لالی بازگرداند.
بعد از سالها نماینده ی حوزه ی مسجدسلیمان نشان داد که هم دارای قدرت بیان و هم شجاعت و صراحت کلام جهت بازگو کردن مشکلات مردم محروم حوزه ی انتخابیه است.
دکتر علیرضا ورناصری در این نطق با اشاره ی مستقیم به آنچه سالها باعث محرومیت منطقه گردیده،با تمام وجود فریاد مظلومیت مردم خود شده و نشان داد در راه نیل به آنچه حق و حقوق و مطالبات مردم است کوتاه نخواهد آمد.

او در همین گام نخست و تنها چند روز از شروع به کار ایشان نگذشته در حرکتی زیربنایی در جهت رفع معضل بیکاری با گرفتن مجوز دانشگاه فرهنگیان ،سالها صدها خانواده ی فارغ التحصیل را صاحب شغل دولتی خواهد کرد این کار قطعا در جذب فارغ التحصیلان و استخدام آنها گامی مهم و بسیار موثر در آینده ی حوزه ی انتخابیه خواهد بود که در آینده ی نزدیک به این کار بزرگ و تاثیرات آن در جلوگیری از کوچ نخبگان و نیز جذب و استخدام جوانان حوزه خواهیم پرداخت.

در گام بعد راه اندازی پروژه ی تعریض جاده ی خطرناک و خونبار اهواز به مسجدسلیمان است که این روزها در صورت عبور شاهد تعریض جاده با همت و پیگیری فرزند شریف و نجیب مسجدسلیمان در همین ابتدای کار هستیم که این نیز خود به تنهایی می تواند کارنامه ی ماندگار یک نماینده در حفاظت از جان خانواده های مظلوم و محروم شهر باشد.

در گام بعدی پیگیری جاده ی میانبر اهواز به مسجدسلیمان و مسجدسلیمان به ایذه است که دکتر ورناصری با تلاش شبانه روزی در پی دریافت مجوزات لازم برای انجام این امر مهم و ماندگار است و انشاالله بزودی خبرهای خوش و مسرت بخشی در این خصوص به سمع و نظر مردم شریف حوزه ی انتخابیه خواهد رسید.
جالب اینکه تازه چند روز از شروع به کار فرزند دلسوز و پاک نهاد ایل می گذرد و او اینچنین با تمام وجود به جنگ با مشکلات رفته است قطعا اگر همگی حمایت کنیم و با تمام وجود کنار او باشیم ظرف ۴سال با توکل بر خدای متعال او بسیاری از مشکلات زیربنایی حوزه ی مسجدسلیمان را حل خواهد نمود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار