اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

پیام تبریک وزیر نفت به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

پیمان‌های صنعت نفت

روز خبرنگار

روز خبرنگار

وزیر نفت در پیامی با تبریک روز خبرنگار نوشت: خبرنگاری حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاشی مقدس است که رشد و ارتقای امید به ساختن فرداهای روشن‌تر را نوید می‌دهد، معتقدم مقوله دفاع، فقط منحصر به سطوح نظامی و امنیتی نیست و چه بسا امروز حفاظت از فضای فکری مردم اهمیتی فراتر از دفاع فیزیکی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، متن پیام بیژن زنگنه در آستانه ۱۷ مردادماه،  روز خبرنگار به شرح زیر است:

به نام خداوند حکیم

«خبرنگاران، سفیران آگاهی بخش و چشمان تیزبین جامعه هستند و فعالیت‌شان به عنوان بازتاب دهنده وقایع، تاثیری شگرف در شئون مختلف کشور دارد. خبرنگاران، در روزهایی که دیگر باید آن را روزگار کرونا نامید، در دشواری‌های تحریم و جنگ تمام عیار اقتصادی نظام استکباری، فشارهای قدرت‌طلبان و ماجراجویان منطقه‌ای و از آن مهمتر در میانه کارزارهای رسانه‌ای که امید و آگاهی مردممان را نشانه گرفته است، در کنار سایر دلسوزانی که قلبشان برای آینده فرزندان این مرز و بوم می‌تپد، تلاش می‌کنند و با وجود همه مرارت‌ها، نگذاشته‌اند تا شعله حقیقت زیر امواج ظلمت ناراستی، خاموش شود. از این رو خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاشی مقدس است که رشد و ارتقای امید به ساختن فرداهای روشن‌تر را نوید می‌دهد.

خبرنگاران عزیز؛ صنعت نفت، امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی و در زیر شدیدترین تحریم‌های تاریخی، همچنان مقتدر و خستگی‌ناپذیر ایستادگی می‌کند و همین مقاومت جانانه، خواب را از چشمان دشمنان ربوده است و باعث شده تا آنان نیز در بوق‌های تبلیغاتی خود بیش از پیش بدمند تا در صفوف متحد و همدلانه ما رخنه ایجاد کنند. معتقدم مقوله دفاع، فقط منحصر به سطوح نظامی و امنیتی نیست و چه بسا امروز حفاظت از فضای فکری مردم اهمیتی فراتر از دفاع فیزیکی داشته باشد. بنابراین مهم است که این جریان و پشت پرده به ظاهر دلسوزانه فعالیت دشمنان در فضای رسانه‌ای به مردم شناسانده شود و این مسئولیت خطیر آگاهی بخشی، وابسته به همت و تلاش مضاعف شما خبرنگاران عزیز است.

اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری صمیمانه شما با مجموعه صنعت نفت ایران، از خداوند بزرگ، توفیق روز افزون‌تان را در خدمت به مردم و میهن اسلامی سرافرازمان آرزومندم.»

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار