اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

اعلام زمان واریزسهمیه بنزین آذر ماه

سهمیه بنزین آذرماه

سهمیه بنزین آذرماه

سهمیه بنزین آذرماه
سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی گفت:سهمیه بنزین آذرماه خودروها بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، فاطمه کاهی با اشاره به اینکه این ماه نیز مطابق ماه‌های گذشته، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با قیمت ۱۵۰۰ تومان واریز می‌شود، اظهار کرد: سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی نیز مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.
به گفته وی منظور از سقف ٩ ماه برای ذخیره کارت های سوخت این است که مالک خودرو می تواند تا سقف ۵۴٠ لیتر در کارت خود ذخیره کند و نباید میزان بنزین موجود در کارت از ۵۴٠ لیتر فراتر رود.
وی توضیح داد: به طور مثال اگر در کارت سوخت فرد ۵٢٠ لیتر ذخیره بنزین وجود داشته باشد سهمیه ماه بعد را به طور کامل دریافت نمی کند و تنها ۲۰لیتر از ۶٠ لیتر به آن شخص اختصاص می یابد.
به گفته وی منظور از سقف ٩ ماه برای ذخیره کارت های سوخت این است که مالک خودرو می تواند تا سقف ۵۴٠ لیتر در کارت خود ذخیره کند و نباید میزان بنزین موجود در کارت از ۵۴٠ لیتر فراتر رود.وی توضیح داد: به طور مثال اگر در کارت سوخت فرد ۵٢٠ لیتر ذخیره بنزین وجود داشته باشد سهمیه ماه بعد را به طور کامل دریافت نمی کند و تنها ۲۰لیتر از ۶٠ لیتر به آن شخص اختصاص می یابد.به گفته وی منظور از سقف ٩ ماه برای ذخیره کارت های سوخت این است که مالک خودرو می تواند تا سقف ۵۴٠ لیتر در کارت خود ذخیره کند و نباید میزان بنزین موجود در کارت از ۵۴٠ لیتر فراتر رود.وی توضیح داد: به طور مثال اگر در کارت سوخت فرد ۵٢٠ لیتر ذخیره بنزین وجود داشته باشد سهمیه ماه بعد را به طور کامل دریافت نمی کند و تنها ۲۰لیتر از ۶٠ لیتر به آن شخص اختصاص می یابد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار