اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس در خطابی انقلابی به رئیس جمهور گفت:بی‌برنامگی در تیم اقتصادی رئیس جمهور و بطور خاص در صنعت فولاد

شرکت‌های فولادی

شرکت‌های فولادی

شرکت‌های فولادی

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس در صحن علنی مجلس تاکید کرد که ماجرای تلخ خصوصی سازی برای حفاری اتفاق نیوفتد.

یوسفی نماینده جوان و پرتلاش در خطاب به روحانی گفت: جناب رئیس جمهور وضع بازار خوب نیست و گرانی ها قشر کم درآمد جامعه را له می‌کند. به فرمایش رهبر فرزانه علاج قطعی تحریم در تکیه بر داخل است نه امید به آمریکا و اروپا طی هفت سال گذشته.

یوسفی با بیان اینکه مردم امین ما هستند در خطاب به روحانی گفت: چرا با ملت شریف ایران صحبت نمی‌کنید و دلیل گرانیِ ارز، مسکن و ارزاق و اسباب و اثاثیه را بیان نمی‌کنید؟ چرا وزیر صمت را معرفی نمی‌کنید؟

وی اظهار کرد: جناب آقای رئیس جمهور، بی برنامگی در تیم اقتصادی شما مشهود است. بطور خاص در صنعت فولاد و تامین مواد اولیه‌ی شرکت‌های فولادی.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی که تمرکز مناسبی بر صنایع و اشتغال پایدار در استان را دارد یادآور شد: بطور خاص شرکت فولاد که مواد اولیه شرکت‌های فولادی را تامین نمی کند و همچنین مواد تامین کننده شرکت‌های فولادی.

یوسفی با تاکید بر خلاء ساخت نیروگاه در شهرستان اهواز و حوزه انتخابیِ خود افزود: هشت سال هیچ گونه نیروگاهی در اهواز احداث نشده و سیاست‌های غلط شما در وزارت نیرو در گرمای بالای ۵۰ درجه باعث قطعی مکرر برق شده است. از طرفی شاهد افزایش بی‌رویه وسایل سرمایشی هستیم. چه کسی مسئول نظارت بر اقلام سرمایشی در کشور است؟

وی با صراحت و جدیت در خطاب به روحانی تاکید کرد: جناب رئیس جمهور خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده است. تجربه تلخ هفت تپه، هپکو و گروه ملی را برای ملی حفاری انجام ندهید.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات، سپاه و اطلاعات سپاه که باعث اقتدار و عزت مردم شدند تشکر کرد و گفت: قدرشناس زحمات آن ها هستیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار