اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

نظر وزیر نفت درخصوص وضعیت شرکت‌ های نفتی در بورس

شرکت‌های نفتی

شرکت‌های نفتی

شرکت‌های نفتی

وزیر نفت گفت: شرکت‌های نفتیشرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس فعال هستند و خیلی خوب سهام آنها عرضه می‌شود، در واقع وضع خوب و قابل تأملی دارند.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وضع صنعت نفت و گاز در بورس چطور است و آیا سرمایه‌گذاری در این بخش را به مردم توصیه می‌کند یا خیر؟ گفت: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس فعال هستند و خیلی خوب سهام آنها عرضه می‌شود، در واقع وضع خوب و قابل تأملی دارند.

وزیر نفت گفت: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس فعال هستند و خیلی خوب سهام آنها عرضه می‌شود، در واقع وضع خوب و قابل تأملی دارند.به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وضع صنعت نفت و گاز در بورس چطور است و آیا سرمایه‌گذاری در این بخش را به مردم توصیه می‌کند یا خیر؟ گفت: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس فعال هستند و خیلی خوب سهام آنها عرضه می‌شود، در واقع وضع خوب و قابل تأملی دارند.وزیر نفت گفت: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس فعال هستند و خیلی خوب سهام آنها عرضه می‌شود، در واقع وضع خوب و قابل تأملی دارند.به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وضع صنعت نفت و گاز در بورس چطور است و آیا سرمایه‌گذاری در این بخش را به مردم توصیه می‌کند یا خیر؟ گفت: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس فعال هستند و خیلی خوب سهام آنها عرضه می‌شود، در واقع وضع خوب و قابل تأملی دارند.خبری گفتمان نیوز ، بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وضع صنعت نفت و گاز در بورس چطور است و آیا سرمایه‌گذاری در این بخش را به مردم توصیه می‌کند یا خیر؟ گفت: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس فعال هستند و خیلی خوب سهام آنها عرضه می‌شود، در واقع وضع خوب و قابل تأملی دارند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار