اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خبر داد:ثبت رکوردهای تولید در فولاد خوزستان / تحقق برنامه صادراتی

شرکت فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از اختصاص حدود ۷۰ درصد از محصولات فروش داخل شرکت فولاد خوزستان به شرکت‌های نوردی درون استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، علی محمدی اظهار کرد: در سال جهش تولید با اقداماتی که شرکت فولاد خوزستان علی‌رغم همه مشکلات در زمینه‌های مختلف تولیدی انجام داده است، توانسته‌ایم رکوردهای تولید روزانه، ماهانه، فصلی و شش ماهه را به ثبت برسانیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم روند تولید فعلی را در مجموعه شرکت فولاد خوزستان ادامه دهیم، افزود: در حوزه تولید، حدود ۵ درصد از برنامه تولید جلوتر هستیم و امیدواریم بتوانیم در پایان سال، رکورد تولید سالانه فولاد خوزستان را بزنیم و افتخاری به افتخارات مجموعه فولاد خوزستان بیافزاییم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی شرکت فولاد خوزستان، تامین نیاز شرکت‌های فولادی درون استان خوزستان بود و امسال حدود ۷۰ درصد از محصولات فروش داخل شرکت فولاد خوزستان به شرکت‌های نوردی درون استان اختصاص داده شد.

محمدی بیان کرد: در سال جهش تولید به دنبال آن هستیم که شرکت‌های درون استان فعال شوند و نیازهای مواد اولیه این شرکت‌ها را تامین کنیم.

وی با اشاره به بحث صادرات گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت صمت در جهت ارزآوری برای کشور، توانسته‌ایم تا حدودی موفق عمل کنیم و برنامه صادراتی شرکت را محقق کنیم و ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: کارهای توسعه‌ای در شرکت فولاد خوزستان با سرعت و دقت خوبی در حال انجام است و امیدواریم طرح‌های توسعه‌ای شرکت، از جمله شرکت فولاد شادگان، افزایش ظرفیت فولاد سنگان، پست ۴۰۰ کیلو وات و پروژه زم‌زم ۳ در زمان‌های معین‌شده اجرایی شوند تا کارهای توسعه‌ای شرکت منجر به افزایش تولید و افزایش اشتغال شوند.

محمدی با اشاره به بحث مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در کنار سنگر تولید، در جبهه محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم نیز مشغول به کار هستیم. در حوزه‌های آموزشی، درمانی، فرهنگی و همچنین عمرانی اقداماتی در حال انجام است و هر جا که احساس کنیم مردم به خدماتی در این حوزه‌ها نیازمند هستند، قطعا ورود خواهیم کرد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار