اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

 انتصاب مدیرکل جدید اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

علمدار متولي

علی احمدی

علی احمدی

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، شهردار اهواز آقای علی احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز منصوب شد.
در حکم آقای احمدی چنین آمده است:
به موجب این حکم شما را با حفظ سمت بعنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل  شهرداری اهواز منصوب می نمایم. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و استفاده بهینه از همه امکانات در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید.
گفتنی است پیش از این رضا علیجانی این سمت را بعهده داشت.

گفتمان نیوز این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت می نماییم.

به موجب این حکم شما را با حفظ سمت بعنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل  شهرداری اهواز منصوب  می نمایم. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و استفاده بهینه از همه امکانات در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید.گفتنی است پیش از این رضا علیجانی این سمت را بعهده داشت.گفتمان نیوز این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت مینماییم.به موجب این حکم شما را با حفظ سمت بعنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل  شهرداری اهواز منصوب  می نمایم. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و استفاده بهینه از همه امکانات در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید.گفتنی است پیش از این رضا علیجانی این سمت را بعهده داشت.گفتمان نیوز این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت مینماییم.امکانات در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید.گفتنی است پیش از این رضا علیجانی این سمت را بعهده داشت.گفتمان نیوز این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت مینماییم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار