اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

فرمانداری شایسته ی تکریم و تقدیر نه تخریب!

فرماندار مسجدسلیمان

در حالی که مسجدسلیمان بعد از سالها صاحب یک فرماندار لایق؛شایسته و کاربلد شده است که وضع نابسامان شهر را تا حدود زیادی سروسامان داده است ظاهرا عده ای برای امور شخصی و به اصطلاح عوام پارتی بازی و استخدام های رانتی سراغ فرماندار میروند که با مخالفت شدید و عکس العمل فرماندار مواجه میشوند.
حال همان قلم های اجاره ای مخرب برای تحت فشار گذاشتن فرماندار شریف و قانونمدار مسجدسلیمان به انتشار اراجیف و تخریب کورکورانه روی آورده اند که به جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی به بررسی فهرست وار عملکرد  فرماندار مسجدسلیمان طی مدت حضور می پردازیم:دقیقا در بحبوحه ی انتخابات مجلس ایشان فرماندار مسجدسلیمان گردید و با برگزاری یکی از سالم ترین انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث جلوگیری از جنجال هایی که کاملا در حال رخ دادن بود گردید و عملکرد سالم و بدور از جانبداری دکتر محمد پاکدل در این انتخابات سبب رسیدن شهر به آرامش و ثبات گردید.
در بحث استقرار بخشداری ها در مراکز بخش ها پس از چندین سال بخشدارهای شهر با دستور و نظارت دکتر محمد پاکدل با خانواده های خود در بخش ها مستقر گردیده که این امر سبب حضور دائمی و شبانه روزی بخشداران و دسترسی بیشتر مردم به مسئولین امر و نیز سبب تسهیل و تسریع در انجام امور گردید شایان ذکر است که هنوز در بسیاری از شهرهای استان بخشداران به دور از محل کار خود زندگی و فقط یک یا دو روز در هفته را در محل کار خود حضور دارند.
در بحث راه اندازی دانشگاه فرهنگیان فرماندار پاکدل با پیگیری های مجدانه و دوش به دوش نماینده ی شهر موفق به اخذ مجوز این دانشگاه که خود باعث افزایش سطح اشتغال در شهر و نیز افزایش سطح علمی شهر گردید.
بررسی خدماتی که وجود این دانشگاه برای شهر در آینده خواهد داشت خود می تواند مقاله ای چندین و چند صفحه ای باشد که با پیگیری های فرماندار دلسوز شهر این مهم اتفاق افتاده است.

حل مشکلات فراوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم در سال گذشته و هم امسال که باعث کسب رتبه ی هشتم در لیگ برتر فوتبال کشور گردید
دکتر محمد پاکدل در حمایت از نفت و برای شاد کردن مردم شهر بارها از اعتبار و آبروی خود هزینه کرد و در جذب سرمایه و بودجه برای تیم تمام توان خود را به کار بست در این خصوص بارها مربیان و اعضای هیّئت مدیره ی تیم از زحمات ایشان به نیکی یاد کرده و تشکر کرده اند.

در بحث ساخت مسکن برای زلزله زدگان محروم شهر با همت؛نظارت و پیگیری های فرماندار شهر ١۵٠٠ واحد برای زلزله زدگان ساخته و در حال تجهیز می باشد.

در بحث پیگیری و ساخت ۵٠٠ واحد جهت انتقال مردم مستقر در مناطق آلوده به نفت و گاز نیز فرماندار مسجدسلیمان سنگ تمام گذاشته است و معضلی که سالها لاینحل مانده بود با همت ایشان به سرانجام رسیده و با موفقیت به پایان رسید.

ساختمان فرمانداری مسجدسلیمان سالها نیمه کاره و نیمه ساز رها شده بود که برای حضور مهمانان کشوری و استانی که به شهر سفر می کردند وجهه و صورت خوشی نداشت بعد از حضور دکتر محمد پاکدل به عنوان فرماندار با ساخت طبقه دوم و سالن مجهز فرمانداری مسجدسلیمان یادگار دیگری از این مرد شریف و لایق برای شهر اولین ها به ارمغان گذاشته شد و قطعا تا سالهای سال این میراث گرانبها برای آبروی شهر و فرمانداران آینده ی شهر مایه ی خرسندی و وجاهت خواهد بود.

فرماندار مسجدسلیمان با عزمی راسخ و پیگیری های شبانه روزی توانست با گرفتن تجهیزات مدرن جهت بیمارستان شهر؛بخش درمان را در خدمات رسانی بهتر به مردم محروم و شریف شهر یاری رساند کاری که قطعا برای ایشان اجر أخروی و رضایت عمومی مردم را به همراه داشته است
ایشان ظرف مدت حضور از حومه ی شهر نیز غافل نشده و با پیگیری احداث پل سی مایلی خدمت دیگری را برای رفت و آمد عشایر و روستاهای منطقه و نیز خروج شهر از بن بست به ثبت رسانیده است.
ایشان همچنین با پیگیری جاده ی چهارخطه و میانبر باعث گردیده معضلی که سالهای سال غیرقابل حل و راکد مانده بود در حال حاضر در حال انجام است و انشاالله بزودی زود جاده ای که به جاده ی مرگ مشهور است و بسیاری از. خانواده های شهر را عزادار کرده است چهارخطه شده و مردم شهر با سهولت بیشتر و در آرامش و امنیت بیشتری رفت و آمد و سفر خواهند کرد.

همچنین با پیگیری های ایشان فرودگاه مسجدسلیمان که سالها متروک و بلااستفاده مانده بود دوباره در حالت مرمت و بازسازی قرار گرفته است و انشاالله با تلاش ها و پیگیری های ایشان بزودی مردم شهر صاحب فرودگاهی لوکس و مجهز خواهند گردید.
مسجدسلیمان در بحث فاضلاب شهری نیز سالهاست که فاقد هرگونه سیستم فاضلاب شهری است و این موضوع مردم شهر را دچار مشکلات و معضلات فراوان کرده است که با پیگیری های مجدانه مرد دلسوز و محبوب شهر در یک سال اخیر بودجه ی ایجاد سیستم فاضلاب شهری مسجدسلیمان تامین گردیده و این پروژه ی عظیم بزودی و برای اولین بار اجرا خواهد گردید.
اینها تنها گوشه ای از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی مردی است که تمام تلاش و توان خود را برای ارتقا سطح کمی و کیفی شهر مسجدسلیمان و خدمت خالصانه و بی شائبه به مردم شهر به کار بسته است و بی گمان باید به افتخار و احترام این فرماندار نمونه و شایسته او را تکریم کرد و ستود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۰/بابک طهماسبی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار