اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

دادستان اهواز در بازدید از شرکت فولاداکسین خوزستان مطرح کرد: با تمام توان از شرکت کم نظیر و موفق فولاد اکسین حمایت می کنیم

فولاد اکسین

فولاد اکسین

فولاد اکسین

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، حسینی پویا دادستان اهواز که از این شرکت بازدید کرده بود از عملکرد شرکت تقدیر و حمایت کرد.

تقدیر از عملکرد درخشان اکسین

وی گفت : بابت عملکرد درخشان فولاداکسین واقعاً خوشحالیم و تبریک میگویم به همه کارکنان و کارگران فولاد اکسین که توانستند این شرکت را از مرحله نگران کننده به مرحله امیدوارکننده‌ای برسانند.

رمز موفقیت اکسین از دیدگاه دادستان اهواز

اقداماتی که در فولاد اکسین صورت گرفت چند خاصیت و ویژگی خوب دارد یکی از آنها استفاده از نیروهای جوان و متخصص داخلی است، دیگری داشتن برنامه و نقشه راهی ست که در یکی دو سال گذشته حاکم شد و این خود یک برگ برنده و رمز موفقیت برای فولاد اکسین می باشد، از دیگر رموز موفقیت فولاد اکسین امیدواری به آینده است که می تواند خیلی از گره‌ها را باز کند.

کمک دستگاه قضایی به توسعه تولیدات خوزستان

حسینی پویا ادامه داد: ما به عنوان مدعی العموم با شنیدن عملکرد خوب اکسین انگیزه همکاری پیدا می‌کنیم و با تمام توان در کنار شما هستیم و می‌توانیم موانع بین راه را برداریم و وقتی مشاهده می کنیم این شرکت به سمت تخصصی شدن تولیدات و پیدا کردن گوشه‌ های بازار و روشن کردن جاهای تاریک بازار رفته بسیار خرسند می شویم چراکه در چند سالی که گذشت بسیار ناراحت‌کننده بود وقتی می دیدیم اکسین با این ظرفیت کم نظیر دچار مشکلات پیش پا افتاده‌ای مثل فروش کارمزدی و واسطه ای شده است.

دادستان اهواز خاطرنشان کرد: ما به عنوان دادستانی بخش زیادی از وقت و انرژی خود را برای حمایت از تولید گذاشتیم زیرا معتقدیم اگر قرار است کشور نجات پیدا کند و معضلات اجتماعی مثل جرم، جنایت، و سرقت کم شود و ارامش و رفاه ایجاد شود باید از شرکت‌های نظیر فولاد اکسین که تولید ثروت می کنند و از فقر و بیکاری می کاهند جانانه حمایت و دفاع کرد. دادستانی جاده صاف کن برای تولیدبا توجه به اینکه در جنگ اقتصادی و تحریم هستیم بزرگترین خدمت را شما به کشور می کنید و دادستانی با تمام توان در کنار فولاد اکسین و جاده صاف کن شرکتهای تولیدی هست تا تمرکز و فکر شما فقط سر تولید زوم شود زیرا هیچ خدمتی در کشور بالاتر از تولید نیست.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار