اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران عنوان کرد:برنامه ریزی برای تولید یک میلیون تن محصول در گروه ملی فولاد

محصولات فولادی

گروه ملی صنعتی فولاد ایران با برنامه ریزی های انجام شده ، سال آینده یک میلیون تن انواع محصولات فولادی تولید می کند .

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت : گروه ملی فولاد بعد از این که هشت سال با مشکلات بزرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، هم‌اکنون احیا شده و تولید ما سال آینده به یک میلیون تن خواهد رسید.
نادر جعفر یوسفی با بیان اینکه این مجموعه سال آینده از نقطه سربه‌سر عبور کرده و در نیمه دوم سال به سوددهی می‌رسد افزود : گروه ملی همچنین قصد حضور پرقدرت در صنعت نفت و تامین لوله‌های جریانی صنعت نفت را دارد.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته در این مجموعه صنعتی ۲۲۳ هزار تن انواع محصولات نوردی و شمش فولاد تولید شده است گفت: با تلاش و پشتکار مجموعه کارکنان این شرکت حجم تولید این محصولات در سال جاری تاکنون به بیش از ۳۶۸ هزار تن رسیده است.
در سال ۱۳۴۲ نخستین کارخانه نورد فولاد کشور به‌منظور تولید انواع میلگرد ساده، میلگرد آج دار و نبشی، در شهر اهواز تاسیس شد. خطوط تولیدی با نصب تجهیزات و مونتاژ ماشین آلات با ظرفیت سالیانه ۶۵ هزار تن، در سال ۱۳۴۶ راه‌اندازی و به تدریج سایر کارگاه‌ها و فرایند‌ها به آن افزوده شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مجموعه صنعتی با داشتن خطوط و محصولات متنوعی از فرایند‌های نورد و فولادسازی به نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران نام گذاری شد.
در سال ۱۳۴۲ نخستین کارخانه نورد فولاد کشور به‌منظور تولید انواع میلگرد ساده، میلگرد آج دار و نبشی، در شهر اهواز تاسیس شد. خطوط تولیدی با نصب تجهیزات و مونتاژ ماشین آلات با ظرفیت سالیانه ۶۵ هزار تن، در سال ۱۳۴۶ راه‌اندازی و به تدریج سایر کارگاه‌ها و فرایند‌ها به آن افزوده شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مجموعه صنعتی با داشتن خطوط و محصولات متنوعی
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار