اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلو ولت کیانشهر اهواز وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: کار احداث پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کیانشهر اهواز به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر به پایان رسید و وارد مدار شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز : محمود دشت‌بزرگ با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پست برق فوق توزیع یک هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال است افزود: پست برق GIS کیانشهر، نخستین پست از مجموعه‌ پست‌های GIS طرح مقابله با گرد و غبار در استان خوزستان بوده که به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این پست یکی از ۱۵ پست GIS این شرکت است که برای توسعه شبکه برق خوزستان “طرح توسعه و پایداری” طراحی و برنامه ریزی شده و در مقابل شرایط نامساعد جوی مانند گرد و غبار و آلودگی‌های صنعتی مقاوم هستند.

دشت‌بزرگ ادامه داد: بهره‌برداری از پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کیانشهر، باعث ایجاد ظرفیت جدید برای کاهش محدودیت و جلوگیری از خاموشی گسترده و متعادل سازی و کاهش بارگیری از پست‌های پربار کیان‌آباد، کیانپارس و توحید در شهر اهواز خواهد شد.

وی گفت: تجهیزات این پست‌های GIS زیر لیسانس شرکت ABB سوییس است که برای نخستین بار در کشور توسط شرکت سرو نیروی شیراز ساخته شده و نخستین پست‌های آن توسط برق منطقه‌ای خوزستان خریداری و در حال نصب و راه اندازی هستند.

براین اساس از مهر ۱۴۰۰ تاکنون با احتساب ظرفیت فوق ۶۰۵ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه زیرنظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسوولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار