اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

 مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز:تامین ۳۵ درصد برق خوزستان

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از انجام مراحل پایانی تعمیرات دوره‌ای در این نیروگاه برای افزایش تولید برق و استقبال از گرمای خوزستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز؛خلیل محمدی، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در این نیروگاه تولید شد و پیش بینی می‌شود با تلاش‌های انجام شده، امسال میزان تولید برق در نیروگاه رامین اهواز افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط جوی حاکم بر کشور و کاهش چشمگیر ذخیره آب در پشت سدها افزود: نیروگاه‌های برق آبی نمی‌توانند با همه توان و قدرت در خدمت شبکه سراسری برق باشند.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با توجه به این شرایط مسئولیت نیروگاه‌های حرارتی و گازی کشور و استان برای تولید برق و حفظ شرایط مطلوب در این زمینه بیش از گذشته است و امیدواریم بتوانیم شراط مطلوبی را تجربه کنیم.

محمدی تصریح کرد: تعمیرات دوره‌ای واحدهای تولیدی نیروگاه رامین اهواز به منظور آمادگی برای تولید برق بیشتر در فصل تابستان و پیشگیری از قطع برق و بروز مشکلات برای مردم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نیروگاه رامین اهواز ۳۵ درصد برق خوزستان را تامین می‌کند، ادامه داد: هم اکنون واحد شماره ۳ نیروگاه رامین اهواز در حال تعمیر اساسی است و مراحل نهایی را سپری می‌کند و روزهای آینده وارد مدار تولید خواهد شد

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار