اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس مطرح کرد:عدم اولویت بندی در برخی ادارات و دستگاه های استان خوزستان برای حل مشکلات اصلی مردم

مشکلات اصلی مردم
مشکلات اصلی مردم
مشکلات اصلی مردم

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: عدم اولویت بندی در برخی ادارات و دستگاه های استان خوزستان برای حل مشکلات اصلی مردم مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و دبیر مجمع نمایتدگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم اولویت بندی در برخی ادارات و دستگاه های استان خوزستان برای حل مشکلات اصلی مردم مشهود است،

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم عنوان کرد: در ماه های قبل نسبت به عدم اولویت بندی در شهرداری اهواز و برخی ادارات استان تذکر دادم که در فصل بارندگی پیش رو به دلیل عدم انجام تعهدات که بنا بود در سال گذشته توسط شهرداری و آبفا انجام گیرد، دوباره محلات و منازل مردم دچار آبگرفتگی می شود اما متاسفانه توجه ای به این موضوع نشد که به برخی نکات حاشیه ای پرداخته شد.

وی افزود: در دو هفته گذشته در پی آلودگی های ایجاد شده در شهر اهواز، طی بازدیدهایی که داشتیم تذکراتی به مسئولان استان، به ویژه اهواز دادم که اولویت باید سلامتی مردم باشد نه اقدامات غیر ضروری‌ای که در حال انجام است.

یوسفی با بیان اینکه کار اجرایی با مسئولین اجرایی است، گفت: برخی نهادهای مستقل آمد مثل شوراها که ما با ارائه تذکر و طرح سوال به واسطه وزرا با آنها در ارتباط هستیم.

نماینده اهواز در پایان عنوان کرد: با تذکرات و طرح سوال از وزیر مربوطه پیگیر مسایل اولویت دار مردم خواهم شد و تا آخر هم همین اقدام را انجام خواهم داد و توجهی به مسایل حاشیه ای و فضاسازی نخواهم داشت.

یوسفی با بیان اینکه کار اجرایی با مسئولین اجرایی است، گفت: برخی نهادهای مستقل آمد مثل شوراها که ما با ارائه تذکر و طرح سوال به واسطه وزرا با آنها در ارتباط هستیم.نماینده اهواز در پایان عنوان کرد: با تذکرات و طرح سوال از وزیر مربوطه پیگیر مسایل اولویت دار مردم خواهم شد و تا آخر هم همین اقدام را انجام خواهم داد و توجهی به مسایل حاشیه ای و فضاسازی نخواهم داشت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار