اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس:مردم خوزستان باید در جریان مشکلات کم آبی قرار بگیرند

مشکلات تامین آب

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اطلاع‌رسانی بدون واسطه به مردم انجام شود و مسئولان از فضای رسانه‌ها بیشتر استفاده کنند، گفت: همه از مشکلات کم آبی مطلع هستیم اما باید مردم را نیز در جریان این مشکلات قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، مجتبی یوسفی در نشست شورای اداری خوزستان که شامگاه سه‌شنبه (۲۲ تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کنونی استان خوزستان بسیار سخت و حساس است و مسئولان باید بیش از پیش برای حل مشکلات تلاش کنند.

وی با اشاره به روند برگزاری انتخابات در استان خوزستان افزود: در بحث انتخابات همه تلاش کردند تا انتخابات خوبی برگزار شود و در این زمینه نیز کسی بنایی بر این نداشت که دخل و تصرفی در رای مردم داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اطلاع‌رسانی بدون واسطه به مردم انجام شود و مسئولان از فضای رسانه‌ها بیشتر استفاده کنند، گفت: آب را آزاد نکردن برای مردم، هنر نیست. همه از مشکلات کم آبی مطلع هستیم اما باید مردم را نیز در جریان این مشکلات قرار دهیم.

یوسفی با اشاره به مشکلات تامین آب مورد نیاز کشاورزان در خوزستان تصریح کرد: باید به مردم اطمینان داده شود که اگر کشت انجام نمی‌شود، جایگزینی به آن‌ها خواهیم داد و به آن‌ها توجه داریم.

وی با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق تلاش شد در اعتبارات، اتفاقات خوبی برای خوزستان رقم بخورد، گفت: با تلاش‌های انجام‌شده، اتفاقات خوبی در اعتبارات خوزستان افتاده است و امیدواریم این موضوع، باعث حل مشکلات استان خوزستان در بخش‌های مختلف شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعتبار ۵۰ میلیون یورویی اهواز و همچنین بودجه خوزستان در سال ۱۴۰۰، باید به شهرداری و آبفای اهواز کمک شود تا اتفاقاتی که در آبگرفتگی سال گذشته در اهواز شاهد بودیم، مجددا تکرار نشود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار