اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

۲۰ درصد برق کشور در اهواز مصرف می‌شود

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: با توجه به افزایش دما، میزان مصرف برق در کلانشهر اهواز ۲۰ درصد از مجموع مصرف برق در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز : علیرضا شکرخدایی اظهار کرد: افزایش دمای هوا در اهواز در طول هفته‌های اخیر باعث افزایش روند مصرف برق شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش دما، میزان مصرف برق در اهواز ۲۰ درصد از مجموع مصرف برق در کشور است.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: رخداد دماهای بالای ۵۰ درجه و همراهی این دمای بالا با افزایش رطوبت، باعث شده مصرف شبکه در اهواز بالا رود و منجر به ثبت رکوردهای مصرفی شود.

شکرخدایی با بیان اینکه مصرف برق کشور به اوج خود رسیده است، گفت: بیشترین رکورد ثبت شده در طول هفته‌های اخیر در اهواز ۲۶۸۳ مگاوات بود و تلاش کردیم که شرایط را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: هم زمانی افزایش دما و افزایش مصرف، باعث بروز حوادثی بر روی شبکه می‌شود و از این رو از شهروندان درخواست داریم تا مدیریت مصرف را به ویژه در ساعات پیک مد نظر قرار دهند تا شاهد بروز حوادث و خاموشی‌ها در اهواز نباشیم.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه تلاش بر مدیریت کمبودهایی است که در تولید برق کشور وجود دارد تا کمترین خاموشی را داشته باشیم، گفت: تمام تلاش صنعت برق این است تا شهروندان در اهواز با خاموشی مواجه نشوند.

شکرخدایی در پایان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق به ویژه در ساعات پیک خاطرنشان کرد: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است و در این ساعات رعایت الگوی مصرف بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار