اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

موفقیت تازه شرکت فولاد اکسین خوزستان در حوزه منابع انسانی

منابع انسانی

دیروز ۲۹ بهمن ماه طی مراسمی که در دانشگاه تهران برگزار شد، فولاد اکسین موفق به دریافت نشان برنزین C4 استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، واحد امور اداری و منابع انسانی این شرکت در راستای اهداف سال ۱۳۹۹ طبق نقشه استراتژی شرکت، پروژه ارزیابی و استقرار مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی را از مرداد ماه سال جاری با رویکرد علمی و با همکاری تیم تخصصی پرفسور قلی‌پور آغاز نمود.
این مدل ازجمله استانداردهایی است که اخیرا مورد استفاده شرکت‌های برتر به منظور ارزیابی و ارتقای سیستم‌های حوزه منابع انسانی قرار گرفته است که شناسایی فرصت‌های بهبود فرایندها و نگرش‌های حوزه منابع انسانی از مهم‌ترین دستاوردهای این استاندارد است.
در این استاندارد علاوه بر ۱۴ فرایند منابع انسانی، ۱۲ متغیر در حوزه نتایج و نگرش‌های منابع انسانی نیز مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرند. همچنین در هفت سطح وضعیت بلوغ سازمان را ارزیابی کرده و تعالی می‌بخشد.
استاندارد ۳۴۰۰۰ بطور یکپارچه همه فرایندهای منابع انسانی را آسیب‌شناسی و اثربخشی آن‌ها را ارزیابی و شرکت را در جهت پیشبرد اهداف نهایی تعیین شده یاری می‌کند. بر اساس این مدل می‌توان وضعیت موجود سطوح بلوغ فرایندهای منابع انسانی را بررسی و پروژه‌ها و اقدامات قابل بهبود را شناسایی می‌کند.
بر همین اساس، پس از تجزیه و تحلیل فرایندها و نگرش‌های این حوزه شرکت فولاد اکسین خوزستان امتیاز ۱۰ هزار و ۵۵۷ رو کسب کرد که مترتب آن نشان برنزین C4 استاندارد ۳۴۰۰۰ از طرف دانشگاه تهران به شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.

بر همین اساس، پس از تجزیه و تحلیل فرایندها و نگرش‌های این حوزه شرکت فولاد اکسین خوزستان امتیاز ۱۰ هزار و ۵۵۷ رو کسب کرد که مترتب آن نشان برنزین C4 استاندارد ۳۴۰۰۰ از طرف دانشگاه تهران به شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.بر همین اساس، پس از تجزیه و تحلیل فرایندها و نگرش‌های این حوزه شرکت فولاد اکسین خوزستان امتیاز ۱۰ هزار و ۵۵۷ رو کسب کرد که مترتب آن نشان برنزین C4 استاندارد ۳۴۰۰۰ از طرف دانشگاه تهران به شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار