اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و هیئت همراه از شرکت لوله سازی اهواز

مناطق نفتخیز جنوب

مناطق نفتخیز جنوب

مناطق نفتخیز جنوب

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب و هیئت همراه پس از بازدید از کارخانه‌های ERW و کارخانه‌ی شماره چهار و کارخانه‌های پوشش و آشنایی با روند تولید در این کارخانه‌ها، به تبادل نظر با مدیر عامل و دیگر مسئولان شرکت لوله سازی اهواز پرداخت.

در این نشست احمد محمدی؛ مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوبی عنوان کرد که شرکت لوله سازی اهواز به عنوان بزرگترین تولید کننده لوله در کشور و محصولاتش مورد نیاز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.

گفتنی است، مخازن ۲۸ گانه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیاز به ۵ هزار و۵۰۰ کیلومتر انواع لوله های بدون درز و درز جوش دارند. برای تامین این نوع لوله ها با توجه به تاکید دولت و مسئولان در زمینه بکارگیری توانمندیهای داخلی و کاهش وارداتِ محصولات و با توجه به سابقه تاریخی شرکت لوله سازی اهواز که بخشی از مجموعه نفت بود طرفین درجلسه به همفکری و استفاده از توانمندی های دو شرکت پرداختند.

شرکت مناطق نفتخیز جنوب به دلیل اینکه لوله های بدون درز در داخل کشور تنها توسط شرکت لوله اسفراین خراسان تولید می شود و این کارخانه توان پاسخگویی به نیاز داخل را ندارد به دلیل کیفیت بالای لوله های شرکت لوله سازی اهواز شرکت ملی مناطق نفتخیز پذیرفت که از لوله های درز دارِ این شرکت در اقطار ۱۳” تا ۳۰ ” جهت مصارف لوله های جداره چاه استفاده کند. با این حال تنها ۳۰ درصد از این نیاز در داخل تامین می شود و مابقی آن از خارج تامین می شود.

یکی از مواردی که مورد تاکید مناطق نفت خیز جنوب بود اجرای پروژه ها به صورت EPC است در عین حال مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: به پیمانکاران الزام کردیم از تولید کنندگان داخلی استفاده کنند.

همچنین ایشان اعلام کرد که نیازهای پنج ساله آینده شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به لوله سازی اهواز ارائه شود و هر سال این اطلاعات بروز گردند.

احمد محمدی؛ مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوبی افزود: در این دیدار نسبت به بخش هایی از شرکت لوله سازی اهواز اطلاعات بیشتری کسب کردم. تصوراتم تا سال ۹۶ با چیزی که الان دیدم و اطلاعاتی که کسب کردم متفاوت تر شده است.

رئیس بررسی های اقتصادی و برنامه ریزی راهبردی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت لوله سازی اهواز طی دو سال و شرحی از پیشینه‌ی شرکت لوله سازی اهواز توضیح داد: توانستیم با توجه به استنکاف شرکت های چینی در زمینه تامین ورق ترش پروژه گوره به جاسک با تکمیل زنجیره تامین در داخل توسط شرکت فولاد مبارکه، شرکت فولاد اکسین و شرکت لوله سازی اهواز شعار اقتصاد مقاوتی را محقق کردند.

همچنین ایشان در زمینه روند افزایش تولید، فروش و سودآوری شرکت طی دو سال گذشته مطالبی را رائه کرد.

ضمن ارائه برنامه های راهبردی شرکت یکی از طرح های ا ساسی آن را تولید لوله های اسپیرال جهت مصارف گاز رسانی اعلام و خوشبختانه شرکت لوله سازی اهواز توانست گواهی نامه ورود به وندور لیست شرکت ملی گاز را دریافت کند.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار