اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

معاون تولید شرکت ملی نفت : نفت مناطق مرکزی ۲۳ درصد گاز مصرفی کشور را تامین می‎کند

نفت مناطق مرکزی

نفت مناطق مرکزی

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران به سهم ۲۳ درصدی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تامین گاز مصرفی کشور اشاره کرد و گفت: این شرکت آمادگی کافی را برای تامین گاز در فصل سرما دارد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، فرخ علیخانی در بازدید از منطقه عملیاتی نار و کنگان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی که با هدف بررسی تنگناهای تولید و حصول اطمینان از آمادگی کامل برای تامین گاز در فصل سرما انجام شد، از تلاش‌ کارکنان این شرکت در انجام به‌موقع تعمیرات اساسی به‌منظور آماده‎سازی تاسیسات برای تولید حداکثری گاز در فصل زمستان قدردانی کرد و با اشاره به سهم ۲۳ درصدی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تامین گاز مصرفی کشور، توجه به نیازهای اساسی این شرکت و شرکت‎های تابع آن را ضروری خواند.

وی با تاکید بر اهمیت تولید صیانتی از مخازن، برنامه‎ریزی درازمدت برای مطالعه رفتار مخازن و افزایش ضریب بازیافت و همچنین برنامه‎ریزی‎های کوتاه‎مدت برای تولید از مخازن را حائز اهمیت برشمرد.

علیخانی افزود: توسعه پایدار صنعت نفت در گرو آینده‎پژوهی و برنامه‎ریزی مدون به‌منظور مدیریت و بهره‎برداری از مخازن، تاسیسات، خطوط لوله انتقال و دیگر دارایی‎های فیزیکی صنعت نفت است.

وی روز گذشته ضمن بازدید از منطقه عملیاتی نار و کنگان و برگزاری نشستی مشترک با مدیران شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، در نشست مشترک این شرکت با شرکت پالایش گاز فجر جم با هدف هماهنگی تولید سوخت زمستانی، حاضر شد.

منطقه عملیاتی نار و کنگان یکی از مناطق عملیاتی زیرمجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در استان بوشهر است که بخش عمده‌ای از خوراک پالایشگاه گاز فجر جم را تامین می‎کند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار نفت و گاز تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، آغار و دالان، پارسیان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‎کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار