اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :رشد ۵.۷ درصدی تولید نفت و گاز مسجدسلیمان / استفاده از محصولات تولیدی داخل کشور در صنایع نفت و گاز

نفت و گاز مسجدسلیمان

نفت و گاز مسجدسلیمان

نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از رشد ۵.۷ درصدی برنامه‌های تکلیفی تولیدی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد و افزود: در طرح ۲۸ مخزن که پنج مخزن ما نیز گنجانده شده، ۴۲ هزار بشکه به تولید نفت فعلی اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، قباد ناصری اظهار کرد با بیان این‌که حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد کالاها و قطعات یدکی را از تولیدات داخلی استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: این باور وجود دارد که تولیدات داخلی از مراحل ابتدایی و میانی عبور کرده و در مراحل عالیه به‌سر می‌برد.

وی با تاکید به این مساله که اعتماد به نفس شرکت‌ها بسیار افزایش یافته است، تصریح کرد: کیفت محصولات تولیدی در داخل کشور بسیار بهبود یافته، به‌گونه‌ای که می‌توانیم این باور را داشته باشیم که در آینده، از هیچ محصول خارجی در صنایع نفت و گاز استفاده نکنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به فرسوده بودن تاسیسات، اظهار کرد: این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بهره‌بردار خاورمیانه است و از نظر گستره جغرافیایی بزرگ‌ترین شرکت با بیش‌ترین پراکندگی است اما باوجود این پراکندگی و قدمت تاسیسات، خطوط لوله و غیره کار بهره‌برداری به نحو احسن در این شرکت در حال انجام است.

ناصری با بیان این‌که به دلیل پایش مستمری که روی خطوط لوله، تاسیسات و تجهیزات انجام می‌گیرد، هیچ گونه آلودگی زیست محیطی در منطقه نداشته‌ایم، تصریح کرد: در سه سال گذشته، پنج واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی بازسازی و به‌سازی شده‌اند و باقی تاسیسات نیز اکنون در حال بازسازی و به‌سازی هستند.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از رشد ۵.۷ درصدی برنامه‌های تکلیفی تولیدی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد و افزود: در طرح ۲۸ مخزن که پنج مخزن ما نیز گنجانده شده، ۴۲ هزار بشکه به تولید نفت فعلی اضافه خواهد شد.به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، قباد ناصری اظهار کرد با بیان این‌که حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد کالاها و قطعات یدکی را از تولیدات داخلی استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: این باور وجود دارد که تولیدات داخلی از مراحل ابتدایی و میانی عبور کرده و در مراحل عالیه به‌سر می‌برد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار