اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

با پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب محقق می‌شود؛ افزایش توان ناوگان حمل ونقل شرکت آغاجاری

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با پشتیبانی این شرکت توان ناوگان حمل ونقل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز : مهندس امیر بصیری روز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ در نشست با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: با به اشتراک گذاری ظرفیت ها در راستای تسهیل خدمات حمل ونقل و افزایش توان ناوگان ترابری تعداد ۷ دستگاه مینی بوس از طریق مدیریت عملیات ترابری و۳ دستگاه اتوبوس از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تا زمان بروز آوری نیازمندی‌های ترابری در اختیار شرکت آغاجاری قرار می‌گیرد.

در این نشست مهندس جواد تقی‌زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تشریح اقدامات عملیاتی این شرکت و نقش مهم ناوگان ترابری در تحقق برنامه‌های تولیدی و عملیاتی بر نقش پشتیبانی و اشتراک گذاری ظرفیت‌ها و امکانات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب تاکید نمود.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که با هدف بررسی و رفع تنگناهای حوزه ترابری در شرکت نفت و گاز آغاجاری حضور یافت از کارگاه عملیات ترابری سنگین این شرکت بازدید کرد

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار