اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد:ارائه تسهیلات به ۶۲ واحد تولیدی در خوزستان

واحد‌های تولیدی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مبلغ ۲ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال به ۶۲ واحد تولیدی در استان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، امیر حسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تاکنون ۶۲ واحد تولیدی در استان برای دریافت تسهیلاتی به مبلغ ۵ هزار و ۷۰۴ میلیارد ریال در بانک‌های عامل مصوب و پذیرفته شدند و مبلغ ۲ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

او با بیان اینکه ۱۹۲ واحد تولیدی از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع استان در قالب طرح تبصره ۱۸ (طرح حمایتی از واحد‌های صنعتی و تولیدی) برای دریافت تسهیلاتی به مبلغ ۱۰ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: این اعتبارات از بخش‌های سرمایه در گردش و اعتبارات پرداخت شده است  و سهم خوزستان از طرح تبصره ۱۸ از ۵ درصد برش کشوری اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۱۷ میلیارد ریال بوده که با رایزنی‌هایی که با بانک‌های عامل انجام شد، تلاش داشتیم در قالب این طرح تسهیلات بیشتری برای واحد‌های تولیدی در نظر گرفته شود.

نظری تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان موفق به کسب رتبه اول در سطح کشوربه لحاظ عملکردی شده است و از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۸۰۰ واحد صنعتی، تولیدی و گردشگری در ستاد تسهیل استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۲۶۷ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل استان تصویب و ۸۲۳ مصوبه اجرا شده است و ۴۴۵ مصوبه نیز در دست بررسی بوده که ۹۰ درصد مصوبات در خصوص تامین مالی واحد‌های تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۲۶۷ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل استان تصویب و ۸۲۳ مصوبه اجرا شده است و ۴۴۵ مصوبه نیز در دست بررسی بوده که ۹۰ درصد مصوبات در خصوص تامین مالی واحد‌های تولیدی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار