اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان خبر داد:توقف فعالیت فاز دوم ارتباطی به عملکرد پالایشگاه فعلی ندارد

پالایشگاه نفت آبادان

پالایشگاه نفت آبادان

پالایشگاه نفت آبادان

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: توقف فعالیت فاز دوم پالایشگاه آبادان ارتباطی به عملکرد و ظرفیت تولید پالایشگاه فعلی آبادان ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ،علیرضا امین با اشاره به توقف فعالیت فاز دوم پالایشگاه آبادان اظهار کرد: فاز دوم پالایشگاه نفت آبادان یک پروژه ملی است که با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد، در حال نصب و ساخت واحدهای جدید است تا با بهره‌برداری از آن ظرفیت پالایشگاه آبادان و کیفیت محصولات تولیدی در آن افزایش پیدا کند.

وی افزود: فعالیت این فاز ارتباطی به عملکرد و ظرفیت تولید پالایشگاه فعلی آبادان ندارد و در حوزه کاری ما نیست و در حال حاضر پالایشگاه نفت آبادان با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: پالایشگاه آبادان در دو ماه گذشته (دی و بهمن ماه) به رکورد ۴۴۵ هزار بشکه در روز رسیده و هیچ کاهش ظرفیتی در پالایشگاه اعمال نشده است.

امین خاطرنشان‌کرد: پس از تعطیلات عید نوروز فعالیت فاز دوم پالایشگاه نفت آبادان از سر گرفته خواهد شد، هرچند که بخش‌های مهندسی پروژه همچنان فعال هستند و فعالیت فاز دوم این پالایشگاه به طور کامل متوقف و تعطیل نشده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: توقف فعالیت فاز دومپالایشگاه آبادان ارتباطی به عملکرد و ظرفیت تولید پالایشگاه فعلی آبادان ندارد.به گزارش پایگاه خبری نفت یار ،علیرضا امین با اشاره به توقف فعالیت فاز دوم پالایشگاه آبادان اظهار کرد: فاز دوم پالایشگاه نفت آبادان یک پروژه ملی است که با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد، در حال نصب و ساخت واحدهای جدید است تا با بهره‌برداری از آن ظرفیت پالایشگاه آبادان و کیفیت محصولات تولیدی در آن افزایش پیدا کند.وی افزود: فعالیت این فاز ارتباطی به عملکرد و ظرفیت تولید پالایشگاه فعلی آبادان ندارد و در حوزه کاری ما نیست و در حال حاضر پالایشگاه نفت آبادان با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارد.مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: پالایشگاه آبادان در دو ماه گذشته (دی و بهمن ماه) به رکورد ۴۴۵ هزار بشکه

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار