اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:افتتاح رسمی پتروشیمی مسجدسلیمان،اواخر فروردین‌ماه

پتروشیمی مسجدسلیمان

فرماندار مسجدسلیمان از افتتاح رسمی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در اواخر فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،محمد پاکدل در خصوص آخرین وضعیت احداث پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان اظهار کرد: عملیات ساخت و احداث مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان به اتمام رسیده است و به احتمال زیاد در اواخر فروردین‌ماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این مجتمع پتروشیمی اکنون به صورت آزمایشی فعال شده و تولید آزمایشی دارد تا پس از طی مراحل نهایی، افتتاح شود.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان برای حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد می کند و در جذب این نیروها نیز تلاش خواهد شد که افراد بومی منطقه به کار گرفته شوند.

پاکدل افزود: پتروشیمی مسجدسلیمان یک پروژه ملی عظیم و کشوری است که در خوزستان افتتاح خواهد شد و کمک بسیاری به اشتغال‌زایی و ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان مسجدسلیمان می‌کند.

وی گفت: این طرح در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی در مسجدسلیمان نیز نقش بسیار موثری خواهد داشت و می‌تواند شرایط را در این زمینه بهبود ببخشد.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح زندگی ساکنین مناطق محروم، توسعه و افزایش رشد اقتصادی و اجتماعی و تولید محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا از دیگر اهداف مهم بهره‌برداری از این طرح است.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح زندگی ساکنین مناطق محروم، توسعه و افزایش رشد اقتصادی و اجتماعی و تولید محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا از دیگر اهداف مهم بهره‌برداری از این طرح است.فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح زندگی ساکنین مناطق محروم، توسعه و افزایش رشد اقتصادی و اجتماعی و تولید محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا از دیگر اهداف مهم بهره‌برداری از این طرح است.فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح زندگی ساکنین مناطق محروم، توسعه و افزایش رشد اقتصادی و اجتماعی و تولید محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا از دیگر اهداف مهم بهره‌برداری از این طرح است.فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح زندگی ساکنین مناطق محروم، توسعه و افزایش رشد اقتصادی و اجتماعی و تولید محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا از دیگر اهداف مهم بهره‌برداری از این طرح است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار