اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور اعلام کرد:پیشرفت ۹۹ درصدی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان

پتروشیمی مسجدسلیمان

پتروشیمی مسجدسلیمان

پتروشیمی مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ،اکبر افتخاری امروز نهم خرداد ماه در حاشیه آیین افتتاح پروژه گاز ورودی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان اظهار کرد: این پروژه با هدف تولید اوره-آمونیاک در سال های گذشته احداث و امروز شاهد طی کردن مراحل پایانی آن هستیم.

وی افزود: امروز پروژه رساندن آب و گاز مورد نیاز مجتمع پتروشیمی به اتمام رسیده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه خط لوله انتقال آب ۱۱ کیلومتری از پشت سد کشیده شده است، بیان کرد: آب انتقالی در مخازن بزرگ پتروشیمی ذخیره و برای تولید بخار به مجتمع پتروشیمی پمپاژ می شود.

افتخاری گفت: مجتمع پتروشیمی‌ مسجدسلیمان حدود ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیروگاه آماده شروع به کار بوده و فقط موارد مربوط به آزمایشگاه باقی مانده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور توضیح داد: به زودی شاهد افتتاح اصلی این مجتمع خواهیم بود و گام موثری در تولید صنعتی کشور برداشته خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه خط لوله انتقال آب ۱۱ کیلومتری از پشت سد کشیده شده است، بیان کرد: آب انتقالی در مخازن بزرگ پتروشیمی ذخیره و برای تولید بخار به مجتمع پتروشیمی پمپاژ می شود.افتخاری گفت: مجتمع پتروشیمی‌ مسجدسلیمان حدود ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیروگاه آماده شروع به کار بوده و فقط موارد مربوط به آزمایشگاه باقی مانده است.مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور توضیح داد: به زودی شاهد افتتاح اصلی این مجتمع خواهیم بود و گام موثری در تولید صنعتی کشور برداشته خواهد شد.مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه خط لوله انتقال آب ۱۱ کیلومتری از پشت سد کشیده شده است، بیان کرد: آب انتقالی در مخازن بزرگ پتروشیمی ذخیره و برای تولید بخار به مجتمع پتروشیمی پمپاژ می شود.افتخاری گفت: مجتمع پتروشیمی‌ مسجدسلیمان حدود ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیروگاه آماده شروع به کار بوده و فقط موارد مربوط به آزمایشگاه باقی مانده است.مدیرعامل

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار