اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

استاندارخوزستان تاکید کرد:لزوم تکمیل و سرعت‌بخشی پروژه‌های عمرانی اهواز

پروژه‌های عمرانی اهواز

استاندار خوزستان بر لزوم تکمیل و سرعت بخشی پروژه‌های عمرانی اهواز تاکید کرد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مسیر ال ۵۰۰ پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف (چهارشیر) اهواز و آیین بهره‌برداری از فاز اول مسیر پل ششم که امروز ( ۲۵ بهمن‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه کار خوب پیش رفته و با تزریق منابع مالی خوب، پروژه نسبت به دوره‌های قبل سرعت بیشتری گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، وی افزود: بخش ال ۵۰۰ این پروژه، طولانی‌ترین پل استان و این تقاطع غیرهمسطح است که امیدواریم در یکی دو هفته آینده به بهره‌برداری برسد. همچنین امیدواریم تا سه چهار ماهه اول سال آینده و قبل از پایان این دوره شورا، کل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف (چهارشیر) تکمیل شود.

استاندار خوزستان گفت: البته تکمیل این پروژه در این بازه زمانی، کار سختی است اما اگر با همین سرعت کار ادامه یابد، این امر محقق خواهد شد. پیمانکار نیز قول داده است در صورتی که تامین منابع مالی به همین شکل ادامه داشته باشد، تا تیرماه پروژه تکمیل شود.

شریعتی بیان کرد: این پروژه جزو خواسته‌های دیرباز مردم اهواز است و این نقطه، پر ترافیک‌ترین منطقه شهری بوده که امیدواریم با ساخت این تقاطع غیرهمسطح که بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور است، این مشکل برطرف شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف و تقاطع میدان دانشگاه و سرعت‌بخشی به میدان جمهوری باید پیگیری و این پروژه‌ها باید تکمیل شوند.

وی در زمینه مسیر پل ششم نیز گفت: مسیر پل ششم، جاده خرمشهر را به ماهشهر متصل می‌کند و رینگ شرق به غرب است که فاز اول آن از اتوبان آیت‌الله بهبهانی تا میدان تعاون کوی مهدیس، امروز بهره‌برداری شد. بخشی از این مسیر، بهسازی و بخشی احداث شده و فضای سبز و درخت‌کاری مسیر نیز به صورت کامل انجام شده است.

شریعتی افزود: فاز سوم این پروژه نیز در ۱۰ روز آینده بهره‌بردای می‌شود. اجرای فاز دوم آن نیز آغاز شده اما یک سری مشکلات حقوقی دارد که باید حل شود تا شهرداری این مسیر را کامل کنند.

استاندار خوزستان گفت: اجرای این پروژه، یک خدمت ارزشمند و اثربخش خواهد بود و منجر به کاهش جدی در ترافیک هسته مرکزی شهر خواهد شد.

شریعتی بیان کرد: این پروژه موجب ارزش‌بخشی مناطق حاشیه‌ای اهواز می‌شود و امکان حضور، رفت و آمد و سکونت خانوادها را فراهم می‌کند و به نوعی در ثروتمند شدن مردم این مناطق اثربخش است. در عین حال زمان رفت و آمد و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

در ادامه موسی شاعری شهردار اهواز اظهار کرد: امروز به همراه استاندار خوزستان از آخرین مرحله تکمیل پل ال ۵۰۰ تقاطع چند سطحی شهید کجباف بازدید کردیم. کار با سرعت خوبی در حال انجام است و در مرحله پایانی قرار داریم و در ۱۰ روز آینده افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار