اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

حضور پرقدرت گروه صنعتی سدید در بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

گروه صنعتی سدید

مدیرعامل گروه صنعتی سدید معتقد است: در شرایط تحریم، نیازمند توجه بیشتری به ساخت داخل هستیم. برای این امر باید همه دست به دست هم دهند و داشته های خود را به نمایش بگذارند. دید و بازدیدهای مدیریتی در نمایشگاه‌ها باعث می شود در یک جمع تخصصی، مسائل و مشکلات مطرح و راهکارهای مرتبط بررسی شوند.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، امیرحسین کاوه عنوان کرد: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی علی رغم تاخیر ۸ ماهه با رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌هایی مانند هلدینگ سدید می‌توانند توانمندی‌های خود را به منصه ظهور برسانند تا دست اندرکاران مدیریتی و اجرایی پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های همتراز بالادستی و پایین دستی آشنا شوند و در پروژه های مرتبط هرچه بیشتر از تولیدات و خدمات ساخت داخل استفاده نمایند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه میتواند کمک کند تا گروه صنعتی سدید هر چه سریع‌تر و بهتر محصولات، خدمات و پتانسیل های خود را به نمایش بگذارد.

کاوه اظهار کرد: گروه صنعتی سدید پس از تاسیس از سال ۴۲ توانسته بخش عظیمی از پروژها در صنعت  نفت و گاز از طریق شرکت لوله سازی ماهشهر و پروژ های ساخت پمپ‌های غول پیکر از طریق شرکت پتکو و پروژه‌های لوله گذاری دریایی و طراحی و ساخت سکوهای نفتی از طریق شرکت تسدید با آخرین تکنولوژی و استانداردهای جهانی را اجرا نماید.

همچنین شرکت های صبانیرو،‌ توان باد و توان این هلدینگ در غالب حوزه انرژی، مشغول به کار بوده و با بررسی مناقصات و مرتبط، آماده توسعه فعالیتهای خود میگردند.

مدیرعامل گروه صنعتی سدید درخصوص پروژه گوره-جاسک گفت: خوشبختانه در پروژه گوره-جاسک سعی شده تا حد امکان از شرکت های داخلی استفاده شود. در این راستا با همکاری شرکت فولاد مبارکه و فولاد اکسین ورق‌های مورد نیاز تامین و توسط شرکت لوله سازی ماهشهر،‌ اهواز و صفا این ورق ها به لوله تبدیل می‌شود. در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر لوله  توسط شرکتهای لوله‌سازی داخلی ساخته  شده و  شرکت پتکو سدید نیز پس از طراحی های مورد نظر کارفرما در حال ساخت  ۱۰ پمپ مورد نیاز در این پروژه می‌باشد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار