اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

استاندار در کارگروه اشتغال: بانک‌های خوزستان هیچ تحرک و احساس مسئولیتی در قبال مشکلات ندارند

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،استاندار خوزستان گفت: چند سال است که هیچ تحرک و احساس مسئولیتی در قبال مسایل و مشکلات کشور و استان از بانک‌ها شاهد نیستیم.
 ، غلامرضا شریعتی در کارگروه اشتغال خوزستان که امروز، ۱۱تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص مدیران بانک‌هایی که عملکردشان ضعیف است و ناکارآمد هستند و توانایی لازم را ندارند تا شعب خود را به اجرای قانون ملزم کنند، از رییس کشوری آن بانک درخواست شود تا با برگزاری جلسه نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بانک‌ها و پرداخت تسهیلات آن‌ها اقدام شود.
وی افزود: در این جلسات باید به مدیران کشوری بانک‌ها بگوییم که مدیران آن‌ها در استان نمی‌توانند سیاست‌های دولت در حوزه کاری خود را اعمال کنند. باید مدیرانی در بانک‌های استان فعالیت کنند که بتوانند شعب را در استان مطابق با سیاست‌های دولت و هماهنگ با آن، مدیریت کنند.
استاندار خوزستان تصریح کرد: هر کدام از مسئولان بانک‌ها در استان که مطابق با سیاست‌های دولت عمل نمی‌کنند باید معرفی شوند. در این زمینه باید با مدیرعامل کشوری آن بانک جلسه‌ای برگزار شود تا مشکل مدیریتی بانک مورد نظر در استان اصلاح اساسی شود.
شریعتی عنوان کرد: به اندازه کافی زمان برای ارشاد مدیران گذاشته‌ایم و به مدیران مهلت داده‌ایم و اکنون باید این مسایل جنبه عملیاتی به خود بگیرند تا شاهد حل مشکل بانک‌ها در استان باشیم. باید کسی به عنوان مدیر بانک در استان فعالیت کند که کار بلد باشد و بتواند سیاست‌های دولت را اعمال کند.
وی با اشاره به این‌که عملکرد بانک‌ها در استان قابل قبول نیست، گفت: برای یکبار هم که شده این موضوع را باید در یک مسیر صحیحی حرکت دهیم تا نتیجه بخش باشد و شاهد حل مشکلات باشیم. چند سال است که هیچ تحرک و احساس مسئولیتی در قبال مسایل و مشکلات کشور و استان از بانک‌ها شاهد نیستیم.
استاندار خوزستان با بیان این‌که گفتمان و صحبت کردن در استان دیگر بی‌فایده است، خاطرنشان کرد: بانک‌ها در خوزستان کار موثری انجام نمی‌دهند و هیچ تعهدی نسبت به حل مشکلات ندارند و در این زمینه باید با مدیران کشوری این بانک‌ها در خصوص فعالیت نمایندگان آن‌ها در استان صحبت و مسایل را تعیین تکلیف کرد.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار