اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

استاندار خوزستان:نظارت بیشتری بر هزینه کرد شهرداری های خوزستان می شود

استاندار خوزستان گفت:نظارت بیشتری بر پرداخت حقوق کارگران و هزینه کرد شهرداری‌های استان خوزستان بخصوص شهرداری شادگان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،غلامرضا شریعتی در شادگان با بیان اینکه اعتبارات خوبی به شهرداری‌های استان خوزستان از جمله شهرداری شادگان اختصاص‌ یافته است افزود: شهرداری‌های استان باید اعتبارات در نظر گرفته شده را با در نظر گرفتن اولویت‌ها اعلام‌ شده هزینه کنند و شایسته نیست کارگران زحمت‌کش شهرداری ها چند ماه حقوق نگیرند بلکه باید حقوق این قشر زحمتکش به‌موقع به آن‌ها پرداخت شود.

وی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود به انتقال آب از رودخانه کارون به رودخانه جراحی اشاره کرد و بیان داشت: این طرح با هدف آبیاری زمین‌های کشاورزی شهرستان شادگان و رونق دوباره کشاورزی و بخصوص نخلستان‌های این شهرستان انجام‌ شده است.

وی افزود:عملیات احداث کانال خاکی به طول ۱۱ کیلومتر از انتهای کانال ریزگردها تا نهر منصوره، لایروبی و تعریض نهر منصوره به همراه سازه های کنترلی از ۲ ماه پیش آغاز شد.

استاندار خوزستان گفت:همچنین تصمیم خوب و تمهیدات خاصی برای تکمیل مسیر جاده شادگان به دارخوین و مسیر روستای گرگر به بوزی و همچنین احداث پل منصوره نظر گرفته شد و عملیات اجرای آنها سرعت می‌گیرد. در شادگان در ۷۵ کیلومتری جنوب اهواز ۱۳هزار هکتار نخلستان وجود دارد که در ۲ سال اخیر به خاطر خشک شدن رودخانه جراحی تعداد زیادی از این نخل ها از بین رفت و همین امر به معیشت مردم منطقه که تنها از طریق کشاورزی امرار معاش می کنند ضربه وارد کرده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار