اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛ نشست بررسی چالش های مدیریت عملیات غیر صنعتی برگزار شد

در نشستی با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در خصوص چالش ها و برنامه های مدیریت عملیات غیر صنعتی این شرکت بحث و تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، در این نشست که روز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴٠۱ برگزار شد مهندس دانشی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، با تاکید بر چابک سازی ساختار سازمانی مدیریت عملیات غیر صنعتی بر غنای سمت های سازمانی تاکید کرد و اظهار داشت: نگاه سنتی بر عملیات غیرصنعتی جوابگو نیست و باید برنامه ریزی ساختاری صورت گیرد و انتظار داریم این مدیریت یک مدیریت ویژه و پیشرو با ساختار مترقی باشد.

وی افزود: پیش از مدیریت عملیات غیرصنعتی، جلسات بررسی چالش ها و مشکلات مجتمع آموزش فنون و فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد و اینکه چالش های مدیریت عملیات غیرصنعتی قبل از بخش های فنی و مهندسی مورد بررسی قرار می گیرد دلالت بر اهمیت این مدیریت دارد.

 

مهندس دانشی استفاده از فناوری های نوین در حوزه خدمات رفاهی را مورد تاکید قرار داد و تشکیل کمیته اختصاصی برای برنامه ریزی و رسیدگی به مسائل عملیات غیرصنعتی، پایش مستمر شرکت های پیشرو در زمینه خدمات رفاهی کارکنان، نوآوری و ابتکار عمل و ارتقای کمی و کیفی خدمات را خواستار شد.

 

در این نشست غلامرضا کمالی مدیر عملیات غیر صنعتی مناطق نفت خیز جنوب از مهندس دانشی جهت تشکیل این جلسه قدردانی کرد و با اشاره به اینکه این مدیریت وظیفه پشتیبانی روزانه از واحدهای صف را دارد گفت: بیان چالش ها در راستای حل مشکلات و گام مثبتی برای تحقق اهداف است.

 

وی در ادامه مهمترین چالش های موجود مدیریت عملیات غیر صنعتی را در ۴ محور ساختار سازمانی، معاونت خدمات رفاهی و اجتماعی، معاونت تدارکات و کالا و معاونت خدمات مهندسی و تعمیرات اماکن و تاسیسات تشریح نمود.

 

در این نشست که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، مدیران برنامه ریزی تلفیقی، تولید، منابع انسانی، امور مالی، تدارکات و امورکالا، سرپرست روابط عمومی، روسای حراست، مهندسی ساختار و بهره وری و فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشاور و نماینده مدیرعامل در امور ساماندهی و ارتقای خدمات رفاهی و مشاور مدیرعامل در امور پیگیری و اجرایی حضور داشتند در خصوص رفع چالش های مدیریت عملیات غیر صنعتی بحث و تصمیم گیری شد.

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار