اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان:تولید روزانه بیش از ۵ هزار تن اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجدسلیمان

شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان

نخستین محموله صادراتی شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان به مقصد بازارهای جهانی بارگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان در این مراسم گفت: مدرنترین کارخانه اوره و آمونیاک و ارزانترین پلانت اوره و آمونیاک کشور در این شرکت تولید و ساخته می شود.

داودی افزود: هم اکنون روزانه در پتروشیمی مسجدسلیمان ۳۲۵۰ تن اوره و ۲۰۵۰ تن آمونیاک تولید می‌شود.

وی ادامه داد: علی رغم همه تحریم‌ها ۵٠ هزار تن تجهیزات در پتروشیمی مسجدسلیمان نصب و  ۵۵٠٠ نفر در حین عملیات ساخت این واحد عظیم پتروشیمی مشغول بکار بودند و طی پنج سال توانست در اوج تحریم ها زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان بیان کرد: امروز بطور ثابت ١۵٠٠ نفر در این شرکت اشتغال دارند.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور نیز در این مراسم گفت: همه باید دست در دست هم برای توسعه کشور تلاش و کوشش کنیم.

غلامعلی ترکی افزود:سازمان بازرسی کل کشور از صنایع مولد بسیار حمایت می کند و در این راستا بیش از دو هزار کارگاه تولیدی در کشور مورد حمایت این سازمان قرار گرفته اند.

وی با تقدیر از مجاهدت مردم خوزستان و علی الخصوص مردم شهر قدیمی مسجدسلیمان در راه اقتصاد کشور ادامه داد: باعث افتخار است که صادرات محصول این پتروشیمی در راه جهانی است و انشاءالله ضمن رسیدن به ظرفیت تولید اسمی، طرح پتروپالایش و تکمیل زنجیره صنایع این پالایشگاه هم به سرانجام برسد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد:ایجاد اشتغال از موفقیتهای مهم پتروشیمی مسجدسلیمان است و ما باید موانع را برداریم و مسیر تولید را با افتخار ادامه بدهیم.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد:ایجاد اشتغال از موفقیتهای مهم پتروشیمی مسجدسلیمان است و ما باید موانع را برداریم و مسیر تولید را با افتخار ادامه بدهیم.معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد:ایجاد اشتغال از موفقیتهای مهم پتروشیمی مسجدسلیمان است و ما باید موانع را برداریم و مسیر تولید را با افتخار ادامه بدهیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار